Falder ikke i søvn igen efter natspisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. december 2013

hekran

Tja, jeg kan vel lige så vel skrive nu som senere. Kl. er 4.15 og purken på knap 4 måneder er vågen, as in lysvågen. Det har han været stort set siden kl. 2. Søvn til mig? Sådan cirka to timers afbrudt søvn. Om mindre end to timer skal vi stå op og få hans søskende ud af fjerene. Dagen forude virker uoverskuelig.
De sidste to uger har der været natteroderi af en anden verden. Han falder gerne i søvn til natten mellem 20-21.30 og tager en flaske ved midnatstid. Når han vågner igen og spiser (mellem 02-04) er han ikke til at få til at sove igen. Han bliver bøvset og givet sut en milliard gange, men han græder og roder rundt i sin seng. Nogle gange tager vi ham over i vores seng, så vi ikke skal op så mange gange. Nu har jeg så kapituleret og tændt lyset. Manden skal møde tidligt, så han er stået op.
Hvad sker der for vores purk??? Han er både glad og nem om dagen, men om natten er han billigt til salg. Er der lys forude?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2013

SP10

Profilbillede for SP10
hekran skriver:

Tja, jeg kan vel lige så vel skrive nu som senere. Kl. er 4.15 og purken på knap 4 måneder er vågen, as in lysvågen. Det har han været stort set siden kl. 2. Søvn til mig? Sådan cirka to timers afbrudt søvn. Om mindre end to timer skal vi stå op og få hans søskende ud af fjerene. Dagen forude virker uoverskuelig.
De sidste to uger har der været natteroderi af en anden verden. Han falder gerne i søvn til natten mellem 20-21.30 og tager en flaske ved midnatstid. Når han vågner igen og spiser (mellem 02-04) er han ikke til at få til at sove igen. Han bliver bøvset og givet sut en milliard gange, men han græder og roder rundt i sin seng. Nogle gange tager vi ham over i vores seng, så vi ikke skal op så mange gange. Nu har jeg så kapituleret og tændt lyset. Manden skal møde tidligt, så han er stået op.
Hvad sker der for vores purk??? Han er både glad og nem om dagen, men om natten er han billigt til salg. Er der lys forude?

Opper lige tråden
Vores på 5 måneder, har det også med og sove uroligt efter sidste nat måltid.nogle gange er kl3.30 og andre gange kan vi være heldige at det først er fra kl.5.. Han ligger og gir sig og skal have sutten tit..
Håber det bare er en fase selvom det har været sådan siden han var spæd..

Anmeld

16. december 2013

hekran

SP10 skriver:

Opper lige tråden
Vores på 5 måneder, har det også med og sove uroligt efter sidste nat måltid.nogle gange er kl3.30 og andre gange kan vi være heldige at det først er fra kl.5.. Han ligger og gir sig og skal have sutten tit..
Håber det bare er en fase selvom det har været sådan siden han var spæd..

Krydser fingre for jer... og os! Han faldt i søvn igen 4.30, men da jeg har skolebørn, blev jeg nødt til at hive ham op fra søvnen, da de andre skulle afleveres. Surt show. Håber virkelig på søvn forude!

Anmeld

16. december 2013

Clisolka

hekran skriver:

Ville det evt. hjælpe at svøbe ham ind i dynen?

Det gør vi med Oliver på 3 mrd. herhjemme - og bang, så er han væk igen 

Krydser fingre for jer begge 

Anmeld

16. december 2013

hekran

Babymor1013 skriver:

Ville det evt. hjælpe at svøbe ham ind i dynen?

Det gør vi med Oliver på 3 mrd. herhjemme - og bang, så er han væk igen 

Krydser fingre for jer begge 

Jeg vil i hvert fald prøve Tak!

Anmeld

16. december 2013

modesty

hekran skriver:

Det er ret normalt at de holder fest om natten når de er så små. 

En Manduca bæresele var rigtig god herhjemme. Har også hørt folk der har været meget glade for slyngevugger. Men generelt kan man nok ikke rigtigt regne med noget når de er så små.

for at det snart vender.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.