Planlagt kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
3 svar
4 synes godt om
15. december 2013

et-ønske

Jeg ved at jeg skal føde ved planlagt kejsersnit, da min første fødsel var ret så voldsom for min krop....
Vi kommer så til at snakke om, om hvornår man får det med tvillinger - er det som med en igangsættelse 38+0??
Synes man læser mange steder, blandt andet herinde at de ofte kommer før 38+0, og tænker lidt om de så laver et pks måske 36 eller 37+0 for at undgå at man når at gå i fødsel inden, for det kunne jeg godt nok ikke tænke mig

Min kusine fik tvillinger for 3 år siden, og hun fik et pks 37+0, men hun kan ikke huske hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Lykke:)

et-ønske skriver:

Jeg ved at jeg skal føde ved planlagt kejsersnit, da min første fødsel var ret så voldsom for min krop....
Vi kommer så til at snakke om, om hvornår man får det med tvillinger - er det som med en igangsættelse 38+0??
Synes man læser mange steder, blandt andet herinde at de ofte kommer før 38+0, og tænker lidt om de så laver et pks måske 36 eller 37+0 for at undgå at man når at gå i fødsel inden, for det kunne jeg godt nok ikke tænke mig

Min kusine fik tvillinger for 3 år siden, og hun fik et pks 37+0, men hun kan ikke huske hvorfor

Nu fik jeg akut kejsersnit men skulle have haft planlagt. Jeg havde fået tid EN dag før termin
Godt nok ikke med tvillinger, men undrede mig MEGET

Anmeld

16. december 2013

DianaRJS

et-ønske skriver:

det er stadig omkring 38, hvis du går i fødsel inden vil det blive stoppet og så blive lavet ks der, alt afhængig af hvornår du går i gang self men efter 34+0 vil de ikke "stoppe" en fødsel, altså igen vil det ved dig for at de kan lave ks ;P håber rodet gav mening

Anmeld

16. december 2013

et-ønske

DianaRJS skriver:

det er stadig omkring 38, hvis du går i fødsel inden vil det blive stoppet og så blive lavet ks der, alt afhængig af hvornår du går i gang self men efter 34+0 vil de ikke "stoppe" en fødsel, altså igen vil det ved dig for at de kan lave ks ;P håber rodet gav mening

Så håber jeg virkelig de bliver derinde til 38+0 for så vil de få fødselsdag på deres far og mors årsdag 21 år siden vi mødte hinanden første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.