Modermælkserstatning om aftenen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. december 2013

Anna2706

Jeg ammer min dreng på 3 måneder fuldt ud, og det fungere rigtig fint Men om aftenen er det ligesom om jeg ikke har nok til ham lige for tiden, og derfor tænker jeg at give ham en enkelt flaske mme inden han bliver puttet. Han spiser ikke om natten, der sover han faktisk bare så det er jo skønt at kunne sove om natten 

Og så er det så jeg spørger, har nogen af jer erfaring med dette?? Har det fungeret fint for jer med den ene flaske eller er der noget jeg skal være opmærksom på når man giver flaske??

Er ikke så meget for at skulle gøre det, men han skal jo blive ordentlig mæt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

Hullabullabulla

Anna2706 skriver:

Jeg ammer min dreng på 3 måneder fuldt ud, og det fungere rigtig fint Men om aftenen er det ligesom om jeg ikke har nok til ham lige for tiden, og derfor tænker jeg at give ham en enkelt flaske mme inden han bliver puttet. Han spiser ikke om natten, der sover han faktisk bare så det er jo skønt at kunne sove om natten 

Og så er det så jeg spørger, har nogen af jer erfaring med dette?? Har det fungeret fint for jer med den ene flaske eller er der noget jeg skal være opmærksom på når man giver flaske??

Hvis ikke han vågner og er sulten om natten, så tyder det da på at du kan mætte ham fint

Det er vidst meget normalt at amme mega meget om aftenen da børnene tanker op til natten..

Bare lidt tanker herfra

Anmeld

15. december 2013

Anna2706

Ja det er jo self rigtig nok  Synes virkelig jeg har en kamp med at få ham til falde til om aftenen, så tænker det er derfor.. Men nu prøver jeg og så må jeg se 

Tak for svar 

Anmeld

15. december 2013

Anna2706

ups.. "falde til ro" he he 

Anmeld

15. december 2013

Hullabullabulla

Anna2706 skriver:

Ja det er jo self rigtig nok  Synes virkelig jeg har en kamp med at få ham til falde til om aftenen, så tænker det er derfor.. Men nu prøver jeg og så må jeg se 

Tak for svar 

Så ville jeg passe lidt på med mme da det kan give mavebøvl i starten..

Fortsæt du bare med amningen og nyd nattesøvnen

Anmeld

15. december 2013

Mette M

Vi gjorde det med vores søn.. han var godt nok kun tre uger.. Det hjalp rigtig meget men betød dog også, at vi med tiden måtte putte flere flasker på.. som 4 mdr fik han kun flaske. Men han var stort set altid tilfreds.

Anmeld

15. december 2013

modesty

Det lyder helt normalt. Jeg havde en periode da min dreng var den alder hvor jeg nærmest sad med babserne fremme konstant om aftenen.

Og det er helt normalt at babyer er urolige om aftenen. Jeg anbefaler en slynge, vikle eller Manduca-sele, det var super til vores søn.

Jeg ville ikke starte på flaske - det er en fase og det går over igen. Og jeg kan ikke se hvorfor din søn skulle være sulten, hvis han sover igennem om natten er det jo tegn på at han er fint mæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.