Maven 29+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Pige2009

Så har jeg kun godt 9 uger tilbage inden bebsen kommer til verden. Vægten siger +6kg. og jeg føler mig stort set ikke besværet og passer stadig det meste af mit tøj En herlig tid...

Linda 29+3
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Så har jeg kun godt 9 uger tilbage inden bebsen kommer til verden. Vægten siger +6kg. og jeg føler mig stort set ikke besværet En herlig tid...

Linda 29+3

der er noget billede

Anmeld

28. juli 2009

Pige2009

stinapigen92 skriver:

der er noget billede

Jeps

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Sikke da et bette pus  Er det ikke rart ikke at være alt for tung
Den er en sød bette mave

Anmeld

28. juli 2009

Pige2009

Tak Bebsen blev endda skønnet 2 cm længere og 100 gram mere end gennemsnittet i sidste uge, men dejligt ikke at være besværet her i varmen

Anmeld

29. juli 2009

Betina88

Dejlig tynd du er ..

Glæder mig til at høre , hvordan fødslen gik , når du kommer dertil ..

Anmeld

29. juli 2009

Munder

Ja, Linda, jeg glæder mig jo til hver anden tirsdag, hvor du lægger mavebilleder ind. Jeg er stadig imponeret over, hvor lille du er. Men men en rigtig fin mave

Anmeld

29. juli 2009

Pige2009

Jeg nyder det skam også, og priser mig lykkelig for en nem og smertefri graviditet ind til nu. Derfor frygter jeg også lidt, hvad der så sker til fødslen, når det hele nu er gået så nemt, for det kan vel ikke blive ved med at være sådan, selvom jeg håber...

Anmeld

29. juli 2009

Munder

linda2009 skriver:

Jeg nyder det skam også, og priser mig lykkelig for en nem og smertefri graviditet ind til nu. Derfor frygter jeg også lidt, hvad der så sker til fødslen, når det hele nu er gået så nemt, for det kan vel ikke blive ved med at være sådan, selvom jeg håber...

Selvfølgelig kan det gå nemt hele vejen igennem, det er jo ikke alle der er dårlige til at føde, selvom jeg er en af dem

Anmeld

29. juli 2009

Pige2009

Dorte W. skriver:

Selvfølgelig kan det gå nemt hele vejen igennem, det er jo ikke alle der er dårlige til at føde, selvom jeg er en af dem

Jeg krydser skam også fingre for, at det kommer til at gå som det skal, og hvorfor skulle det ikke også det. Det vigtigste er, at barnet har det godt, så kan jeg sagtens leve med et smertehelvede, hvis det skulle komme til det.

Forøvrigt er det et rigtig dejligt billede du har af Andrea på din profil Hun ser bare så sød ud...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.