Jeg er TOTAL hønemor og er ret overbevist om at ingen kan passe mine dejlige unger bedre end jeg!
En forbandelse, når en af ungernes kammerater gerne vil have min ene dreng med hjem og lege efter børnehave.... og der væreste jeg ANER INTET om forældrene, amen phu ha da!
FÅRK, jeg har tre børn i alderen 1,5, 3 og 4 og de er kun blevet passet ude 4 gange i deres liv (den på 1,5 år kun en enkelt gang) og alle gangene af mine forældre......
ÅRH!
Hvor gamle var jeres ved deres første playdate, altså UDEN i var med
Vi har gjort det sådan at jeg har besøgt forældrene sammen med Elias første gang hvor han så har besøgt sin ven fra børnehaven og er blevet der.
Næste gang overlader jeg så Elias til sin ven og hans familie.
Har kun gjort dette to gange, og Elias fylder 4 til januar, med den samme familie indtil videre, men det er også først for et par måneder siden at de gav udtryk for at det ville de gerne.
Imellem jul og nytår kommer hans ven og hans mor så og besøger os her på Regnbuegården.
Det skal jo også passe ind med familiernes planer og det hele og glæder mig til at han kommer lidt rundt hos dem allesammen i løbet af hans børnehavetid så han kan lærer at det ikke altid er som derhjemme. Er helt sikker på det kun kan være godt for dem og tænker at forældrene der får ansvaret for ens barn også gør deres ypperste for at det skal være en god oplevelse og er lidt mere på pinde end de måske ellers havde været 
Anmeld