Playdate?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gamle var jeres ved deres første playdate?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

752 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er TOTAL hønemor og er ret overbevist om at ingen kan passe mine dejlige unger bedre end jeg!

En forbandelse, når en af ungernes kammerater gerne vil have min ene dreng med hjem og lege efter børnehave.... og der væreste jeg ANER INTET om forældrene, amen phu ha da!

FÅRK, jeg har tre børn i alderen 1,5, 3 og 4 og de er kun blevet passet ude 4 gange i deres liv (den på 1,5 år kun en enkelt gang) og alle gangene af mine forældre......

ÅRH!

Hvor gamle var jeres ved deres første playdate, altså UDEN i var med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg er TOTAL hønemor og er ret overbevist om at ingen kan passe mine dejlige unger bedre end jeg!

En forbandelse, når en af ungernes kammerater gerne vil have min ene dreng med hjem og lege efter børnehave.... og der væreste jeg ANER INTET om forældrene, amen phu ha da!

FÅRK, jeg har tre børn i alderen 1,5, 3 og 4 og de er kun blevet passet ude 4 gange i deres liv (den på 1,5 år kun en enkelt gang) og alle gangene af mine forældre......

ÅRH!

Puha jeg ville have det ligesom dig! Min ældste er 2 1/2 og kan slet ikke forestille mig at skulle sende hende hjem til nogen jeg i princippet ikke kender.
Medmindre der er nogle forældre jeg lærer rigtig godt at kende i børnehaven når hun starter der, så kommer hun først til playdate når hun starter i skole

Anmeld

15. december 2013

Pikku Myy

Min søn var 4 år. Han har haft det rigtig svært med voksne og steder han ikke kender godt, så det passede simpelthen perfekt da han blev bedste venner med en dreng hvis mor jeg havde været i mødregruppe med. Første gang han var hjemme ved dem var jeg med, men siden har han været der en del gange, både alene og med os.

Måske kunne det være en idé at tage initiativet og invitere hjem til jer første gang og så lægge op til at der skal drikkes en kop kaffe når forældrene kommer og henter. Så kan du få en fornemmelse af forældre og barn.

Anmeld

15. december 2013

MortilElias2010

ÅRH!

Vi har gjort det sådan at jeg har besøgt forældrene sammen med Elias første gang hvor han så har besøgt sin ven fra børnehaven og er blevet der. 

Næste gang overlader jeg så Elias til sin ven og hans familie. 

Har kun gjort dette to gange, og Elias fylder 4 til januar, med den samme familie indtil videre, men det er også først for et par måneder siden at de gav udtryk for at det ville de gerne. 

Imellem jul og nytår kommer hans ven og hans mor så og besøger os her på Regnbuegården. 

Det skal jo også passe ind med familiernes planer og det hele og glæder mig til at han kommer lidt rundt hos dem allesammen i løbet af hans børnehavetid så han kan lærer at det ikke altid er som derhjemme. Er helt sikker på det kun kan være godt for dem og tænker at forældrene der får ansvaret for ens barn også gør deres ypperste for at det skal være en god oplevelse og er lidt mere på pinde end de måske ellers havde været 

Anmeld

15. december 2013

Moma

Den første gang var jeg med vores søn. Han var ret hurtig klar til at lege uden jeg var med. Vi kender forældrene rimeligt godt fra bhv.

Det er meget normalt, at en af forældrene er med så længe børnene har brug for det. Og det er klart, at hvis forældrene er nærmest vildt fremmede, så afleverer man ikke bare sit barn der.

Han var næsten 4 ved sin første legeaftale uden en af os forældre.

Anmeld

15. december 2013

2babygirls

ÅRH!

Jeg tør heller ikke jo, vores vennepar har en dreng vi var i mødregruppe med, så dem ses vi med tit, men er nabo til en dreng fra børnehaven og han er 4 år, og viiiil så gerne lege med vores datter, men tør ikke bare sende hende med ham hjem.kan se deres hus fra vores indkørsel

Anmeld

15. december 2013

Monski

Anonym skriver:

ÅRH!

Anthon bliver 4 i morgen og han har aldrig været hos andet end familie uden os, og der går også noget tid endnu før det sker.
Selvom han har nogle SUPER søde venner i børnehaven der også har rigtig søde forældre så er jeg meget usikker på det. Tror ret hurtigt det kan vende og han bliver ked af det og jeg er slet slet slet ikke klart til at han skal være helt alene hos andre end familie

Første gang vil jeg helt sikkert også være med, hvis det eksempelvis er nogle fra børnehaven, for man lærer rigtig meget om folk ved at se dem i eget hjem og jeg skal være 10000000% sikker på de folk der skal kigge efter mit barn

Anmeld

15. december 2013

Clisolka

Anonym skriver:

ÅRH!

Min datter var omkring de 2 år første gang hun var ude og lege uden mor eller far  Det var hos hendes bedste veninde i vuggestuen - og min bedste veninde, så hun kendte dem ret godt  Vi bor tæt på hinanden, så de ser hinanden dagligt udenfor børnehaven 

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har været lige omkring 4 år første gang hun var på besøg hos hendes veninde fra børnehaven. Jeg havde været i mødregruppe med moren, så vi kender hinanden rigtig godt. 

Nu er hun 5 år og er med jævne mellemrum endten på besøg hos en veninde, eller har en veninde på besøg her. 

Her fra fredag til lørdag, har hun for første gang nogensinde sovet hos hendes bedste veninde, som heldigvis kun bor 5 min fra os, og hun havde haft en fantastisk oplevelse! 

Dem hun lege med, har forældre som vi snakker godt med i børnehaven, og som vi også føler os trygge ved. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.