Anbefal læge i Kbh NV eller tæt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. december 2013

Jolene

Er der nogen, der kan anbefale en helst kvindelig læge, der ikke er ved at gå på pension, i Kbh NV? 

Mine krav er, at lægen lytter og gør noget, når man har et reelt problem. Med vores nuværende læge skal vi selv komme med forslag til, hvad vi fejler eller undersøgelser, der kan finde ud af det. Hun vil ikke sende min mands passerede nyresten til undersøgelse, hvor de kan finde ud af, hvilken type det er og i den forbindelse finde ud af, om det er en af de typer, der kan forebygges. 

Hun afbryder en med "ja ja ja, nåh, nej" når jeg sidder og fortæller om symptomer og andre, for mig, vigtige informationer, så jeg føler ikke, at hun lytter til mig.

Jeg bor ved rentemestervej/frederiksborgvej og det må godt være nemt at komme til lægen. Jeg tager gerne lidt længere, hvis det virkelig er en god læge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2014

Livas mor

Lilian Olsen, lægerne på Højen.. Kan godt virke lidt stram i betrækket, men hun er yderst hjælpsom og man kan altid få klemt en tid ind..

Anmeld

5. januar 2014

Jolene

Livas mor skriver:

Lilian Olsen, lægerne på Højen.. Kan godt virke lidt stram i betrækket, men hun er yderst hjælpsom og man kan altid få klemt en tid ind..

Hej Livas mor. Tak for dit input. Nu er det sådan, at vi lige har fået solgt lejligheden, så det kan ikke rigtig betale sig at skifte læge nu. Mon ikke vi kan holde vores egen læge ud indtil april.

Jeg må hellere lukke tråden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.