Uge 27+0 lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

M (:

MIWULA skriver:

Billed fra igår gjort klar til 50 års fødselsdag.  

Kan nu mærke hun møver sig mere end og sparke nu, hihi havde helt glemt hvor underligt men hyggeligt det er. 

Hvor er du bare en smuk gravid!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

MIWULA

Mie89 skriver:

Er du meget vant til at gå i stiletter, siden du stadig kan klare at gå rundt i dem ? 

Jeg er 23+4 idag, og mine fødder (og lænd) kan ikke klare det mere end en ½time, så er de bare færdige ! 

Hihi nej med bækkenløsning er det ikk nemt men vi skulle til fest og har ingen lave pæne sko så måtte lide for skønheden.  Og heldigvis sad vi ned det meste at festen og vinterstøvlerne på når vi var ude.  Det var også første gang i denne graviditet jeg havde høje sko på. 

Anmeld

15. december 2013

MIWULA

M (: skriver:

Hvor er du bare en smuk gravid!! 

Årrrrhh tusind tak det var sødt sagt. 

Anmeld

15. december 2013

M (:

MIWULA skriver:

Årrrrhh tusind tak det var sødt sagt. 

Ej, men er da seriøst helt misundelig!! 

Anmeld

15. december 2013

Mie89

MIWULA skriver:

Hihi nej med bækkenløsning er det ikk nemt men vi skulle til fest og har ingen lave pæne sko så måtte lide for skønheden.  Og heldigvis sad vi ned det meste at festen og vinterstøvlerne på når vi var ude.  Det var også første gang i denne graviditet jeg havde høje sko på. 

Ja okay, når man skal sidde meget ned er det selvfølgelig ikke så slemt ! 

Jeg har skam ikke bækkenløsning - men de få gange jeg har vovet mig i et par stiletter har jeg fået ondt i lænden meget hurtigt - så det har jeg droppet  

Dog har jeg et par, som der er en lille smule kilehæl på, og de fungerer helt fint indtil videre  Og har lige købt et par nye ballarinaer jeg også kan bruge ! 

Anmeld

15. december 2013

dukke

MIWULA skriver:

Billed fra igår gjort klar til 50 års fødselsdag.  

Kan nu mærke hun møver sig mere end og sparke nu, hihi havde helt glemt hvor underligt men hyggeligt det er. 

Hold nu op hvor er du bare smuk gravid søde

Anmeld

15. december 2013

Lotus86

Pift piift... Totalt hot mamma

Anmeld

16. december 2013

MIWULA

M (: skriver:

Ej, men er da seriøst helt misundelig!! 

Ej hvorfor.. hehe du var jo selv virkelig smuk gravid os..

Anmeld

16. december 2013

MIWULA

Mie89 skriver:

Ja okay, når man skal sidde meget ned er det selvfølgelig ikke så slemt ! 

Jeg har skam ikke bækkenløsning - men de få gange jeg har vovet mig i et par stiletter har jeg fået ondt i lænden meget hurtigt - så det har jeg droppet  

Dog har jeg et par, som der er en lille smule kilehæl på, og de fungerer helt fint indtil videre  Og har lige købt et par nye ballarinaer jeg også kan bruge ! 

Det jo lige det.. hihi.

Eeejjjj hvorfor har jeg slet ikk tænk på ballarinaer det kan jo også være flot.. Hihi må jeg huske her i julen og nytår..

Anmeld

16. december 2013

MIWULA

dukke skriver:

Hold nu op hvor er du bare smuk gravid søde

Tusind tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.