Stem på min lille nisse (eller en af de andre ;) )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.421 visninger
6 svar
5 synes godt om
15. december 2013

LilleSmølf

Nu er jeg selv en af dem, der ikke vil "tvinges" til at stemme på folks babyer/hunde/filtpuder, men det ville være så fedt at vinde det her billede på lærred, så hvis I har lyst til at stemme på vores lille nisse ville vi i hvert fald blive meget glade

I er selvfølgeligt også velkomne til at stemme på andre hvis I hellere vil det

I kan stemme her ved at like, og billedet det handler om har nogen af jer nok allerede set - nemligt dette:

(og på forhånd tak, hvis I vil)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

komodo

græder han på billedet??

Anmeld

15. december 2013

LilleSmølf

komodo skriver:

græder han på billedet??

Det var kun lige det første, bare rolig Han var muggen i 10 sekunder og så var han ellers super glad som altid. Og nej, han græder ikke, han er bare meget udtryksfuld når han er utilfreds

Har en masse andre af samme serie, men det er fotografen der vælger hvilke billeder der kan stemmes på

Anmeld

15. december 2013

LilleSmølf

Nu kan jeg ikke få linket til at virke så jeg prøver lige igen - I kan trykke HER og like 

Det er på facebook, skulle jeg måske have oplyst, så I skal ikke tilmelde jer alt muligt hvis I allerede er dér.

Anmeld

15. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Så har jeg stemt på din skønhed

Anmeld

15. december 2013

Carina:-)

Nu er jeg en af dem der normalt ikke er til det der stemme halløj.

Men nu har jeg liket -Både fordi han er sgu en lækkermås,og billedet er så fantastisk.

Men også fordi jeg kender fotografen fra en anden side,og hun er simpelthen så dygtig

Anmeld

15. december 2013

LilleSmølf

Carina:-) skriver:

Nu er jeg en af dem der normalt ikke er til det der stemme halløj.

Men nu har jeg liket -Både fordi han er sgu en lækkermås,og billedet er så fantastisk.

Men også fordi jeg kender fotografen fra en anden side,og hun er simpelthen så dygtig

Tak (:

Og ja, hun er fantastisk. Her er det blevet til både kvartalsbilleder (som vi regner med at fortsætte mange år frem), boudoir billeder og snart også et fotokursus.

Helt klart anbefalelsesværdig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.