Sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. december 2013

mbbuch

Hej. Har et spørgsmål. Hvis jeg nu sygemeldes og går ned i tid på mit arbejde går jeg så også ned i løn idet jeg så arbejder mindre timer? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Mener du endeltidssygemelding?? Vh stine

Anmeld

15. december 2013

mbbuch

StineW79 skriver:

Mener du endeltidssygemelding?? Vh stine

Ja. Kan ikke klare at være så lang tid på arbejdet. Det er simpelthen for hårdt. Men vil jo gerne være der. Så ja en deltids sygemelding 

Anmeld

15. december 2013

Hullabullabulla

mbbuch skriver:

Hej. Har et spørgsmål. Hvis jeg nu sygemeldes og går ned i tid på mit arbejde går jeg så også ned i løn idet jeg så arbejder mindre timer? 

Det afhænger af din overenskomst - jeg er fastlønnet funktionær = fuld løb under sygdom, men hvis man er timelønsansat kan det være anderledes ..

Anmeld

15. december 2013

mbbuch

Britt88 skriver:

Det afhænger af din overenskomst - jeg er fastlønnet funktionær = fuld løb under sygdom, men hvis man er timelønsansat kan det være anderledes ..

Jeg er fastansat som Social og sundheds assistent. Jeg må prøve at ringe til min fagforening

Anmeld

15. december 2013

StineW79

Da jeg var gravid med alberte var jeg ansat på 30 timer. I uge 26 ca blev jeg deltidssygemeldt, hvilket betød at jeg højest måtte arbejde 15 timer om ugen, max 4-5 timer ad gangen. 

Min arbejdsplads fik mine timer godtgjort og jeg fik bare min alm løn udbetalt! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

mbbuch

StineW79 skriver:

Da jeg var gravid med alberte var jeg ansat på 30 timer. I uge 26 ca blev jeg deltidssygemeldt, hvilket betød at jeg højest måtte arbejde 15 timer om ugen, max 4-5 timer ad gangen. 

Min arbejdsplads fik mine timer godtgjort og jeg fik bare min alm løn udbetalt! Vh stine

Ja jeg synes også det er så øv at jeg kun er gravid i 14 uge med tvillinger og jeg er så brugt. Har smerter i min ryg og mave Med min søn, min første graviditet, arbejdede jeg indtil 3 uger før jeg fødte. Er så frustreret. Og jeg har kun været ansat i 1 mdr på mit nye arbejde. Havde været noget andet hvis jeg havde været ansat nogle år på en arbejdsplads hvor de ligesom kendte mig  

Anmeld

15. december 2013

StineW79

mbbuch skriver:

Ja jeg synes også det er så øv at jeg kun er gravid i 14 uge med tvillinger og jeg er så brugt. Har smerter i min ryg og mave Med min søn, min første graviditet, arbejdede jeg indtil 3 uger før jeg fødte. Er så frustreret. Og jeg har kun været ansat i 1 mdr på mit nye arbejde. Havde været noget andet hvis jeg havde været ansat nogle år på en arbejdsplads hvor de ligesom kendte mig  

Ja det er bare ik særligt fedt, men heldigvis får arbejdspladsen det godtgjort! Vh stine

Anmeld

15. december 2013

Elgaard73

Da jeg var deltidssygemeldt, fik jeg udbetalt fuld løn. Min chef, betalte for de timer jeg regulært arbejdede og sygedagpenge kontoret suplerede op til fuld løn. 

Jeg var ansat med fast månedsløn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.