Hej
Jeg står i butik, og er afd. leder i en lille afd.
Jeg var for ca. 6 måneder siden sygemeldt kort tid pga voldsomme stress symtomer... Jeg er virkelig begyndt at føle de samme symtomer nu, på trods af jeg lige er gået på ferie ligger alle mine tanker på arbejde. For 2 måneder siden blev min kollega fyret pga nedskæringer, hvilket betyder at jeg nu er den eneste fuldtid i min afd. derud over har jeg en deltid. Vi har førhen været 2 fuldtid og 3 deltid. Jeg står alene i min afd stort set alle dage, og er oftest en kamp at blive afløst, både til frokost og til wc pauser (skal lige siges jeg ofte arbejder 12-13 timers vagter) Da jeg nu er alene har jeg ikke kontor tid nok til at nå alle mine deadlines mv. Problemet ligger i at jeg aaaltid har dårlig samvittighed over de ting jeg ikke når, og har ikke overskud til de enkle opgaver jeg burde nå. Jeg kan IKKE sygemelde mig, ikke engang 2 dage, da der ingen er der kan tage over. Når jeg kommer tilbage fra ferie om 3 uger har min deltid bedt om ferie i 2 uger, det vil sige 2 uger med 65 timer om ugen. Jeg skal selv ansætte nye folk, og har haft flere samtaler men har ingen fundet. Begynder virkelig at hade at arbejde, kan slet ikke overskue at skulle afsted om morgen.
Er ret bekymret eftersom jeg "denne" gang er gravid, har planer om at snakke med min chef, men tvivler på der bliver nogen særlige ændringer og i så fald er det kun når han er på arbejde.
Hvad burde jeg gøre i den her situation?? synes ikke rigtig jeg kan finde en udvej.
Anmeld