Gode råd til hvordan man skrive en ansøgning (Pæd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
6 svar
3 synes godt om
14. december 2013

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg skriver herinde for at få gode råd og tips. Jeg skriver og skriver ansøgninger, men de desværre bliver fravakgt, hvilket må betyde at de ikke fangere læseren. Jeg er uddannede pædagog og har aldrig forinde skrevet ansøgninger. Er der mon nogen herinde der er har gode til at skrive ansøgninger, der gerne ville giver eller har et par gode råd og ideer til at hvordan man får ens ansøgning til at skille sig ud? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Hej 

Jeg skriver herinde for at få gode råd og tips. Jeg skriver og skriver ansøgninger, men de desværre bliver fravakgt, hvilket må betyde at de ikke fangere læseren. Jeg er uddannede pædagog og har aldrig forinde skrevet ansøgninger. Er der mon nogen herinde der er har gode til at skrive ansøgninger, der gerne ville giver eller har et par gode råd og ideer til at hvordan man får ens ansøgning til at skille sig ud? 

Har fået meget ros/anerkendelse for mine ansøgninger fra jobcenteret til ledere, er kommet til en del samtaler efterhånden og også fået et par af stillingerne, men det er jo nok i sidste ende personligheden og kemien til samtalen der har gjort det. Jeg kan sende dig dem jeg er kommet til jobsamtale på?  Vil gøre mit for at andre lykkedes  

Anmeld

14. december 2013

GUSO

MortilElias2010 skriver:

Har fået meget ros/anerkendelse for mine ansøgninger fra jobcenteret til ledere, er kommet til en del samtaler efterhånden og også fået et par af stillingerne, men det er jo nok i sidste ende personligheden og kemien til samtalen der har gjort det. Jeg kan sende dig dem jeg er kommet til jobsamtale på?  Vil gøre mit for at andre lykkedes  

Undskyld jeg lige bryder ind men jeg kunne godt tænke mig at se en af dine ansøgninger hvis du hr lyst må du gerne sende til mig også og til ts så kan jeg desværre ikke hjælpe dig da mine ansøgninger åbenbart stinker

Anmeld

15. december 2013

MortilElias2010

Så send lige jeres emailadresser i pb 

Anmeld

15. december 2013

Anonym trådstarter

MortilElias2010 skriver:

Hej Mor til Elias

Jeg vil meget gerne takke ja til dit tilbud om at se dine ansøgninger som du kommet til samtale på. Tror det ville være en stor hjælp. 

Det glæder mig meget at du vil hjælp

Anmeld

15. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Mor til Elias

Jeg vil meget gerne takke ja til dit tilbud om at se dine ansøgninger som du kommet til samtale på. Tror det ville være en stor hjælp. 

Det glæder mig meget at du vil hjælp

Skal jeg sende dig en privat bedsked med mail eller hvorledes?

Anmeld

15. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Skal jeg sende dig en privat bedsked med mail eller hvorledes?

Ja tak, det ville være en stor hjælp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.