crosstrainer kan den skilles

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. december 2013

debbie19

Hej overvejer at skaffe mig en crosstrainer da jeg ikke er den store fitness type..

men problemet er at vi allerede ved nu at vi nok kun skal bo her 1-2 år og jeg er i tvivl om den kan skilles af og samles igen vis man skal flytte. da vores opgang er så smal at den overhoved ikke kan komme ned uden at blive skilt.. eller skal jeg virkelig vente de par år... jeg er ikke så god til at gå ture og har det bedst herhjemme (depression) så ville bruge den 10 min om dagen i starten... hvad siger i skal jeg købe en og kan den skilles af... 

det er crosstrainer da jeg har dårlige knæ og cykling og løb er no go 

Glædelig jul 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

Rockertand

debbie19 skriver:

Hej overvejer at skaffe mig en crosstrainer da jeg ikke er den store fitness type..

men problemet er at vi allerede ved nu at vi nok kun skal bo her 1-2 år og jeg er i tvivl om den kan skilles af og samles igen vis man skal flytte. da vores opgang er så smal at den overhoved ikke kan komme ned uden at blive skilt.. eller skal jeg virkelig vente de par år... jeg er ikke så god til at gå ture og har det bedst herhjemme (depression) så ville bruge den 10 min om dagen i starten... hvad siger i skal jeg købe en og kan den skilles af... 

det er crosstrainer da jeg har dårlige knæ og cykling og løb er no go 

Glædelig jul 

Man kan som regel grov-adskille den, men du skal have en stor model for at få rigtig glæde af den, de der små modeller til 1000-2000 kr er bare ikke gode nok og kommer hurtigt til at knirke.

Anmeld

14. december 2013

debbie19

Rockertand skriver:

Man kan som regel grov-adskille den, men du skal have en stor model for at få rigtig glæde af den, de der små modeller til 1000-2000 kr er bare ikke gode nok og kommer hurtigt til at knirke.

har fundet en på tilbud til 2500 kr og normal prisen ligger mellem 3700 -4000 kr og den har gode anmeldelser men rigtig mange penge har sparet op rigtig længe og vil være surt vis den bliver ødelagt når vi skal flytte 

Anmeld

16. december 2013

debbie19

16. december 2013

debbie19

mon man skulle tage chancen... :/

Anmeld

16. december 2013

mogms

mon man skulle tage chancen... :/

jo det tror jeg godt du kan, vi har en spin cykel med en normal pris 5000 den er god.

men vi købte den ved en fitness udstyrsbutik, og vi har ved en lille opringing fået dele da der var problem med en pedal og andre småting. rigtig god service.

det var her, måske har de osse en crosstrainer der til at betale.

Anmeld

16. december 2013

mogms

16. december 2013

debbie19

mogms skriver:

de har faktisk nogle under 5000
http://www.abilicaonline.dk/kategori/crosstrainer/

tak for svar men lidt meget for dyr har kun 2500 kr lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.