Vi venter en lille....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2013

M&N

WantingBaby2012 skriver:

Dreng! 

Vi er så lykkelige og det er rart endelig at vide kønnet på den lille i maven. 

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Tillykke med den lille dreng hvor må det være skønt at have fået at vide og kunne forholde sig til

Tak 

Det er så fantastisk! Jeg får helt tårer i øjnene, når jeg tænker over, at vi skal have en lille dreng. Det gør bare det hele så meget mere virkeligt! Vil i vide det før MD? 

Anmeld

14. december 2013

WantingBaby2012

Tulipan skriver:

Ih tillykke
Det må være fantastisk at være gravid og nu også kende kønnet når det har taget jer en del tid at opnå

Tak 

Det er en ubeskrivelig følelse endelig at være gravid og endda nu kan forholde sig til at det er en lille søn vi venter. Manden er helt oppe at ringe herhjemme  Jeg er bare så taknemmelig for at det er lykkes og om det så er en pige eller dreng, er underordnet for mig. Masser af kærlighed får han ligemeget hvad. 

Anmeld

14. december 2013

et-ønske

WantingBaby2012 skriver:

Tak 

Det er så fantastisk! Jeg får helt tårer i øjnene, når jeg tænker over, at vi skal have en lille dreng. Det gør bare det hele så meget mere virkeligt! Vil i vide det før MD? 

Jeg ville meget gerne vide det inden jul - men det vil min mand ikke, nok mest fordi en tidlig kønsscanning er dobbelt så dyr ved tvillinger - og han mener vi nok skal få det at vide til en af de mange scanninger vi får fordi vi venter tvillinger

Anmeld

14. december 2013

WantingBaby2012

et-ønske skriver:

Jeg ville meget gerne vide det inden jul - men det vil min mand ikke, nok mest fordi en tidlig kønsscanning er dobbelt så dyr ved tvillinger - og han mener vi nok skal få det at vide til en af de mange scanninger vi får fordi vi venter tvillinger

Kan godt forstå at du gerne vil vide det inden jul, men på den anden side er det mange penge at betale for sølle 10-15 min scanning, og din mand har jo nok også ret i at i nok skal få det at se en masse gange alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.