Forlovet og gift

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
10 svar
4 synes godt om
14. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige nogle spørgsmål.
Hvor gammel synes i man mindst må være når bliver forlovet og gift? hvor lang tid synes i man skal have været kærester når man bliver gift?

Altså når man er over 18.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

lycly

Jeg synes ikke det handler om alder men mere hvor længe man har været sammen Personligt vil jeg ikke giftes før jeg er 25, da vil min kæreste og jeg have været sammen i 4 og så synes jeg en forlovelse ville være passende og bryllup efter et års tid Alt under det virker forhastet synes jeg

Anmeld

14. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

altså vi blev forlovet efter at have kendt hinanden i 13 dage...

Om vi skal giftes har vi endnu ikke helt besluttet os for, først var det en dårlig idé økonomiskt da vi ville miste penge hver måned mens vi begge var på KH og nu ser det ud til det måske ville stille os bedre at være det...

det er snart 10 år siden

Jeg blev 20 det år vi mødtes

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

Tak

Anmeld

14. december 2013

Milas14

Jeg blev forlovet efter 3 år og gift 1,5 år senere. Der var jeg 25 år og vi havde fået vores 1 barn der. Han var 9 mdr da vi blev gift

Anmeld

14. december 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Hvor gammel synes i man mindst må være når bliver forlovet og gift? hvor lang tid synes i man skal have været kærester når man bliver gift?

Mig og min mand fandt hinanden i 09 blev forlovet i 10 og gift i 12

Anmeld

14. december 2013

baby012

Anonym skriver:

Altså, vi var 21 da vi blev forlovet, 22 da vi blev gift. Havde kendt hinanden i 2 år, og har fået to børn  

Anmeld

14. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg blev forlovet som 17 årig og gift som 18 vi havde kendt hinanden siden vi begge var 16. Vi er nu 31 begge 2 og elsker stadig hinanden og vores 2 smukke børn. Så det handler ikke om alder men om man er klar og selvfølgelig kærligheden <3

Anmeld

14. december 2013

SjeBets

jeg synes det er meget relativt, og for nogen er det rigtigt tidligt for andre ikke.

Men med forlovelse der mener jeg at man bør ikke forlove sig, med mindre man har planer om at gifte sig inden for det næste år.

Men det er jo også meget forskelligt hvordan man gør det. Det er en smags sag

Min moster blev gift på kongebrev som 17 årig, de nåede at have sølvbryllup. Men så blev de da skilt da han var en skiderik, men sådan kan det jo gå uanset hvornår man bliver gift eller hvad alder man har

Anmeld

14. december 2013

Annemette07

Anonym skriver:

Jeg fandt sammen med min mand i april 08, vi blev forlovet i august 11og gift i september 13. Vi har i år kendt hinanden ni år og været bedste venner alle årene :-) jeg er selv kun 20 men har altid følt han var den rigtige og jeg havde faktisk allerede følelser for ham for 8 år siden og han er stadig den person som jeg forestiller mig med resten af mit liv :-) han er selv 24 :-)

Vi fik sammen en dreng her i oktober.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.