Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg har aldrig lavet klejner... men nu har jeg kastet mig ud i det...
der står noget med at de skal ligges på fedt sugende papir... er det bare køkkenrulle eller???
og har i andre gode tips... lidt hurtigt for dejen er snart klar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: jeg har aldrig lavet klejner... men nu har jeg kastet mig ud i det... der står noget med at de skal ligges på fedt sugende papir... er det bare køkkenrulle eller??? og har i andre gode tips... lidt hurtigt for dejen er snart klar
Min farmor lærte mig for mange år siden at hemmeligheden bag den perfekte klejne ligger i hvilken slags fedtstof man steger i. De skal steges i svinefedt. Ikke i olie eller palmin. Prøv det! Jeg lover dig at du ikke vil fortryde det
Pylle3 skriver: Jeg plejer bare at ligge dem på køkkenrulle.. Ellers kan du få fedtsugende som ligner bagepapir
Jeg plejer bare at ligge dem på køkkenrulle.. Ellers kan du få fedtsugende som ligner bagepapir
så bliver det køkken rulle
ellers noget jeg som første gangs klejner skal vide??
SanJose skriver: Min farmor lærte mig for mange år siden at hemmeligheden bag den perfekte klejne ligger i hvilken slags fedtstof man steger i. De skal steges i svinefedt. Ikke i olie eller palmin. Prøv det! Jeg lover dig at du ikke vil fortryde det
har allerede købt palmin så det må blive næste år det bliver prøvet men tak
Kay skriver: så bliver det køkken rulle ellers noget jeg som første gangs klejner skal vide??
Pylle3 skriver: Ha lavet klejnerne så du ikke både skal lave dem og holde styr på dem i gryden samtidig.. Især første gang.. Husker jeg måtte have assistance af manden da det pludselig gik pænt stærkt Kogte også i palmin..
Ha lavet klejnerne så du ikke både skal lave dem og holde styr på dem i gryden samtidig.. Især første gang.. Husker jeg måtte have assistance af manden da det pludselig gik pænt stærkt Kogte også i palmin..
Havde allerede allieret mig med manden... Tænkte godt det ikke var du job for 1 ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128