Tror jeg har fået svamp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. december 2013

Anonym trådstarter

Ja jeg tror at jeg har fået svamp i skeden 

Jeg er irriteret der nede og lidt hævet. Og jeg er gravid i uge 22.

Hvem kan jeg kontakte nu hvor det er lørdag? -Eller kan jeg bare tage på apoteket og købe en creme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2013

justagirl

Anonym skriver:

Hvem kan jeg kontakte nu hvor det er lørdag? -Eller kan jeg bare tage på apoteket og købe en creme?

Du hopper bare ned på apoteket og køber en pakke med en stik pikke og cream bare sig du har fået svamp, og hvad de kan anbefale det plejer jeg og der går 1-2 dage så det gone!

Anmeld

14. december 2013

FruK

justagirl skriver:

Du hopper bare ned på apoteket og køber en pakke med en stik pikke og cream bare sig du har fået svamp, og hvad de kan anbefale det plejer jeg og der går 1-2 dage så det gone!

Spørg på apoteket de ved det.

Men jeg mener altså som gravid at jeg fik at vide at man ikke må bruge den alm Canesten med en stor dosis. Men at man skal bruge den med små doser hver aften i en uge.

I hvert fald må du ikke bruge indføringshylsteret, men sætte stikpillen op med fingrene.

Anmeld

14. december 2013

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Men jeg mener altså som gravid at jeg fik at vide at man ikke må bruge den alm Canesten med en stor dosis. Men at man skal bruge den med små doser hver aften i en uge.

I hvert fald må du ikke bruge indføringshylsteret, men sætte stikpillen op med fingrene.

Jeg mener jeg har hørt at man ikke må bruge de tabletter når man er gravid men kun creme?

Anmeld

14. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg mener jeg har hørt at man ikke må bruge de tabletter når man er gravid men kun creme?

Du må gerne bruge tabletterne, men sæt den op med din finger istedet for indføringshylsteret, da din livmodermund er sart. 

Jeg har også svamp, men kan ikke slippe af med det igen, har haft det i over 2 uger???

Anmeld

14. december 2013

FruK

Anonym skriver:

Det må du gerne - men som sagt uden indføringshylster. 

Anmeld

14. december 2013

ette1987

Ja bare noget canesten! Jeg har smurt med det siden uge 12, og kan bare ikke komme af med skidtet! Har ellers aldrig haft svamp før. Håber det virker for dig

Anmeld

15. december 2013

justagirl

FruK skriver:

ja okey :d som gravid ved jeg det altså ikke

har ikke haft det i graviditeten endnu sååå:I

Anmeld

15. december 2013

et-ønske

Jeg har også haft det 4 gange indtil videre det er bare SÅ irriterende!!!!
Jeg smører efter lægens anvisning med brentan 2% - alt efter hvor hurtigt at jeg kan mærke at det er på vej, går der 2-4 dage før det er væk

Anmeld

15. december 2013

Sisse Vinther

Anonym skriver:

Jeg fik at vide jeg havde en lille bitte smule da jeg var til graviditetskontrol i uge 9, og at det lå langt inde, men at det også gik væk af sig selv. Og det gjorde det også, og har aldrig været generet af det.

Men gå ned på apoteket og hør ad hvad de kan anbefale. Hvis du er meget i tvivl kan du ringe til lægevagten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.