Vis mig jeres børns værelser!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2013

malliebooh

Min datter er ikke så gammel endnu, så hendes værelse bliver kun brugt til at pusle hende men når hun bliver større kommer der selvfølgelig meget mere ind. Men det her er sådan det ser ud lige pt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2013

liten-mamma

malliebooh skriver:

Min datter er ikke så gammel endnu, så hendes værelse bliver kun brugt til at pusle hende men når hun bliver større kommer der selvfølgelig meget mere ind. Men det her er sådan det ser ud lige pt.

Ja det er godt nok lidt tomt, men stadig hyggeligt! 

Er vild med de wallstickers der hænger på væggen  

Anmeld

15. december 2013

malliebooh

liten-mamma skriver:

Ja det er godt nok lidt tomt, men stadig hyggeligt! 

Er vild med de wallstickers der hænger på væggen  

Jeg glæder mig også til at der kommer legetøj ind og forhåbentligt engang et legekøkken hehe De er købt i Søstrene Grene

Anmeld

15. december 2013

Mettefpigen

Det er lige lidt tid siden jeg har taget billederne men det ser ca sådan her ud (undskylder kvaliteten)

Anmeld

16. december 2013

MHB

liten-mamma skriver:

Meget gerne! 

Så fik jeg taget et par billeder. Carls værelse er ikke ret stort men har alt hvad han har brug for nu i en alder af 7 måneder 

Anmeld

22. december 2013

liten-mamma

malliebooh skriver:

Jeg glæder mig også til at der kommer legetøj ind og forhåbentligt engang et legekøkken hehe De er købt i Søstrene Grene

Ja det er også så hyggeligt at gå og indrette værelse  Glæder mig til jeg skal igang! 

Okay, tak! Er nemlig helt vild meD ugler og de wallstickers Sophia har, er da bare for søde

Anmeld

22. december 2013

liten-mamma

MHB skriver:

Så fik jeg taget et par billeder. Carls værelse er ikke ret stort men har alt hvad han har brug for nu i en alder af 7 måneder 

Hvor er det fedt og total gennemført 

Anmeld

22. december 2013

liten-mamma

Mettefpigen skriver:

Det er lige lidt tid siden jeg har taget billederne men det ser ca sådan her ud (undskylder kvaliteten)

Tak for billede! Ser ud til at der er passer af plads, dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.