har det skod.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

NessaXenia

Mor11 skriver:

Hmm. Enten er det måske en bio, eller også bløder du bare lidt fordi kroppen tror den skal have mens men ikk helt har fattet at du er gravid.

bløder du lidt, eller som mens?

Lidt.. plejer at have ret kraftige menses men slet slet ikke i den dur..
Det har været brunligt i 3 dage og har haft en smule med frisk blødning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
NessaXenia skriver:

Lidt.. plejer at have ret kraftige menses men slet slet ikke i den dur..
Det har været brunligt i 3 dage og har haft en smule med frisk blødning.

Så ville jeg ikke være alt for nervøs endnu først når det udelukkende er frisk blod, kan det være en mislykket graviditet. Nogen oplever netop lidt gammelt blod og lidt friskt fordi at kroppen "renser" sig selv i starten

Anmeld

13. december 2013

NessaXenia

Mor11 skriver:

Så ville jeg ikke være alt for nervøs endnu først når det udelukkende er frisk blod, kan det være en mislykket graviditet. Nogen oplever netop lidt gammelt blod og lidt friskt fordi at kroppen "renser" sig selv i starten

Okay hvor meget friskt skal der være før at det er usandsynligt med en graviditet..?

Anmeld

13. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
NessaXenia skriver:

Okay hvor meget friskt skal der være før at det er usandsynligt med en graviditet..?

Lægerne siger at hvis det er som en mens, er det ikke gode tegn. Hvis det er mindre, kan det betyde både det ene og det andet. 

Hvis du bløder mere over weekenden synes jeg du skal få målt Hcg ved lægen mandag og igen senere på ugen, så du kan få vished

Anmeld

13. december 2013

NessaXenia

Mor11 skriver:

Lægerne siger at hvis det er som en mens, er det ikke gode tegn. Hvis det er mindre, kan det betyde både det ene og det andet. 

Hvis du bløder mere over weekenden synes jeg du skal få målt Hcg ved lægen mandag og igen senere på ugen, så du kan få vished

Har en tid ved lægen på mandag så må lige forslå en blodprøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.