Så fik jeg svaret på blodprøven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2013

Soleil

o1Mutte skriver:

Må jeg spørge om hvad dit tal lå på?

Er ked af at du går igennem det

Min lå på 140 den første blodprøve de tog, ved nr 2 var det det samme og ved nr 3 var den halveret.

Men det er så forskelligt fra person til person. Men skriv endelig hvis du har brug for det.

Stort kram til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

o1Mutte

Soleil skriver:

Min lå på 140 den første blodprøve de tog, ved nr 2 var det det samme og ved nr 3 var den halveret.

Men det er så forskelligt fra person til person. Men skriv endelig hvis du har brug for det.

Stort kram til dig

Okay tak for dit svar

Det skal jeg nok, og lige over

Tak

Anmeld

13. december 2013

esioul

o1Mutte skriver:

Og er nu endnu mere fortvivlet

Mit HCG tal var kun på 74 De ville helst have det på over 100... Så skal have taget endnu en blodprøve på tirsdag for at se om det stiger, eller falder Er totalt nede og frygter nu at det måske er en GUL...

Anmeld

13. december 2013

Babydrøm

o1Mutte skriver:

Og er nu endnu mere fortvivlet

Mit HCG tal var kun på 74 De ville helst have det på over 100... Så skal have taget endnu en blodprøve på tirsdag for at se om det stiger, eller falder Er totalt nede og frygter nu at det måske er en GUL...

Sender en masse  Og  alt hvad jeg kan! 

Anmeld

13. december 2013

o1Mutte

esioul skriver:

Tak søde

Anmeld

13. december 2013

o1Mutte

AnnL skriver:

Sender en masse  Og  alt hvad jeg kan! 

Mange tak

Anmeld

13. december 2013

tarkoflen

Åh øv

Jeg har to veninder der havde lave hcg tal og begge har i dag to skønne døtre så løbet er ikke kørt!

Jeg kender desværre ikke deres tal, men ved at de begge fik at vide, at det ikke ville blive til noget. Men de hang i og det blev jo som sagt til to dejlige piger

Anmeld

13. december 2013

HHC88

13. december 2013

VIPpigen

tarkoflen skriver:

Åh øv

Jeg har to veninder der havde lave hcg tal og begge har i dag to skønne døtre så løbet er ikke kørt!

Jeg kender desværre ikke deres tal, men ved at de begge fik at vide, at det ikke ville blive til noget. Men de hang i og det blev jo som sagt til to dejlige piger

2 piger ved lavt HCG.... jeg satser på o1Mutte så venter en pige

Anmeld

13. december 2013

Carina:-)

Jeg havde et lavt tal,og blev sat 3 uger tilbage ved skanning,så jeg har altså åbenbart testet postiv i uge 1....Hmm ...

Men drillepinden er 8 år i dag ,så håbet er ikke ude 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.