Åh gud!! haha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.288 visninger
10 svar
30 synes godt om
13. december 2013

Anonym trådstarter

Efter 6 år sad min mand og jeg og snakkede om at vi syntes vores sexliv var blevet noget kedeligt... Længere gik snakken ikke... Se hvad der kom med posten Idag, i mit navn 

Jeg var flad af grin! Tænker da at det nok skal blive sjovt normalt er jeg ret genert, men efter 6 år må jeg åbne lidt op og være med på den.. Så manden har simpelthen bestilt clone-a-Willy ( silikone cloning af hans diller med vibrator som vi selv skal lave) , et æg med fjernbetjening, analspray som skulle virke bedøvende og afslappende og en "luksus" glidecreme. Nu går jeg bare og føler at alle stirre på mig . Haha. Han skal da ha verdens største møs når han kommer hjem ! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Christina74

Hi hi godt han kender dig godt nok til du ikke ville blive sur. 

Så skal der leges;-)

Anmeld

13. december 2013

stjernehimmel

Hahaha hvor GODT......

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

Christina74 skriver:

Hi hi godt han kender dig godt nok til du ikke ville blive sur. 

Så skal der leges;-)

Hehe ja det gør han vidst!

så må vi se hvornår vi er barnefri igen. Men det bliver sjovt !

Anmeld

13. december 2013

bøllen

Anonym skriver:

Efter 6 år sad min mand og jeg og snakkede om at vi syntes vores sexliv var blevet noget kedeligt... Længere gik snakken ikke... Se hvad der kom med posten Idag, i mit navn 

Jeg var flad af grin! Tænker da at det nok skal blive sjovt normalt er jeg ret genert, men efter 6 år må jeg åbne lidt op og være med på den.. Så manden har simpelthen bestilt clone-a-Willy ( silikone cloning af hans diller med vibrator som vi selv skal lave) , et æg med fjernbetjening, analspray som skulle virke bedøvende og afslappende og en "luksus" glidecreme. Nu går jeg bare og føler at alle stirre på mig . Haha. Han skal da ha verdens største møs når han kommer hjem ! 

God fornøjelse ��

Anmeld

13. december 2013

B&J

hold nu op hvor er han bare MAND! ej så sejt hold da op hvor fedt.... kan godt forstå han skal have en mys når han kommer hjem da

Anmeld

13. december 2013

pussekat

Anonym skriver:

hejsa
dejlig med en mand som vil gør når ved det tro også på min mand kun gør det

Anmeld

13. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hold nu op hvor er han bare MAND! ej så sejt hold da op hvor fedt.... kan godt forstå han skal have en mys når han kommer hjem da

Det er ret sjovt, og vi more Os og glæder os til at komme igang

Anmeld

13. december 2013

B&J

Anonym skriver:

Det er ret sjovt, og vi more Os og glæder os til at komme igang

det kan jeg godt forstå

Anmeld

13. december 2013

Monski

Anonym skriver:

Hold kæft hvor sejt især med det der clone-a-Willy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.