Hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
4 synes godt om
13. december 2013

Nadia1991

Hej alle er i uge 6 ifølge min læge jeg mener måske det er længere henne. Er begyndt at bløde ( som en start på min mens) 

er bleven henvist til en akut scanning her om lidt, men lægen han snakkede om jeg skulle være fastende pga mulig abort.. Nu sidder jeg med nerverne helt uden på tøjet for hvis jeg kun er 6 uger henne så det jo ikke sikkert de finder er hjerteslag, jeg har Mave krampe som en start på mens.

det skal lige siges da jeg var gravid min mit første barn havde jeg menstration frem til 6 månede derfor intet blev opdaget før jeg var 6 måneder henne

hvordan skal jeg forholde mig er så bange og nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Sandratoft

Nadia1991 skriver:

Hej alle er i uge 6 ifølge min læge jeg mener måske det er længere henne. Er begyndt at bløde ( som en start på min mens) 

er bleven henvist til en akut scanning her om lidt, men lægen han snakkede om jeg skulle være fastende pga mulig abort.. Nu sidder jeg med nerverne helt uden på tøjet for hvis jeg kun er 6 uger henne så det jo ikke sikkert de finder er hjerteslag, jeg har Mave krampe som en start på mens.

det skal lige siges da jeg var gravid min mit første barn havde jeg menstration frem til 6 månede derfor intet blev opdaget før jeg var 6 måneder henne

hvordan skal jeg forholde mig er så bange og nervøs 

Jeg har ingen ide om du skal være fastende, men du får lige en krammer herfra 

Held og lykke med scanningen

Anmeld

13. december 2013

Soleil

Held og lykke

Anmeld

15. december 2013

Soleil

Hvordan gik det?

Anmeld

15. december 2013

Nadia1991

Det gik godt :-) mit lille spir har ikke taget skade af blødningen. Fik af vide det var 'normalt' for mange med blødning når det var ved at være tid til mens.

Anmeld

15. december 2013

Soleil

Hvor er det dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.