vejetråd uge 50

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. december 2013

Kay

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

god weekend    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2013

Team Putte

ingen vejning fra mig i denne uge.. Undskylder mig med at jeg er blevet opereret i ryggen i dag og glemte at veje mig i morges før vi tog afsted håber i andre har tabt en masse

Anmeld

14. december 2013

Hullabullabulla

Tjaeh - denne uge har budt på alt andet end kurmad - har været på kursus i Bruxelles , med god mad og vin...og julefrokost i går.. Men hey - jeg kommer stærkt igen !

2/10: 96,8
14/12: 88,4

Britt88: taget 0,8 kg på

Anmeld

14. december 2013

Kay

Jeg er simpelthen havnet i den situation at jeg var meget forvirret i fredags og fik ikke vejet mig... Og passer lige nu mine forældres hus uden en vægt... Så der kommer ingen vejning fra mig denne gang... Håber i andre klare julefrokosterne uden det går for meget ud over vægten

Anmeld

14. december 2013

M&N

Kay skriver:

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

god weekend    

Fredag d. 13.

88,9 kg :-)

Anmeld

15. december 2013

Moma

Har tabt 0 gram. Der sker ikke så meget vægtmæssigt herfra med alle de julefrokoster. Så jeg er glad bare jeg ikke tager på.

Kan ikke finde yd af at  kopiere - er på fra tlf. 

0 gram

Anmeld

15. december 2013

fairlady

det var da noget være noget med rygoperation, team putte, håber du er okay.

Jeg har tabt mig en smule trods vi er i december måned.

200 gram.

Så nu er jeg på 84 kg.

Anmeld

15. december 2013

Kay

MorTilMalucca skriver:

Fredag d. 13.

88,9 kg :-)

som betyder at du har tabt hvor meget??

Anmeld

16. december 2013

Kay

godt... status er at vi har tilsammen taget 400 g på!

efter so jeg gik i 0 igen men hvis jeg bare holder nullet frem over er jeg glad 

Anmeld

16. december 2013

Team Putte

fairlady skriver:

det var da noget være noget med rygoperation, team putte, håber du er okay.

Jeg har tabt mig en smule trods vi er i december måned.

200 gram.

Så nu er jeg på 84 kg.

Ja det har været noget af en omgang men er så småt ved at være på benene igen.. Regner med at blive udskrevet i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.