Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLove E skriver: Så kom alle billederne fra fotografen 1. Familie billeder (ret spontant)2. Skønne Elias3. Skønne Elias4 Nogenlunde sådan årets julekort kommer til at se ud.5-7 original billeder til julekortJeg er så stolte af dem?
Så kom alle billederne fra fotografen 1. Familie billeder (ret spontant)2. Skønne Elias3. Skønne Elias4 Nogenlunde sådan årets julekort kommer til at se ud.5-7 original billeder til julekortJeg er så stolte af dem?
helle85 skriver: jeg er sikker på det er nogen skønne billeder, men det ville være bedre hvis man kunne se dem
jeg er sikker på det er nogen skønne billeder, men det ville være bedre hvis man kunne se dem
MyLove E skriver: Sætter dem på når jeg kommer hjem ti WiFi om snart!
Sætter dem på når jeg kommer hjem ti WiFi om snart!
ej hvor har du bare en dejlig familie og sikke en smuk jule dreng nede i en gave æske sikke en gave og få
B&J skriver: ej hvor har du bare en dejlig familie og sikke en smuk jule dreng nede i en gave æske sikke en gave og få
MyLove E skriver: Så nu tror jeg endelig de er der:-D
Så nu tror jeg endelig de er der:-D
Ej søde h or din mand ligner een jeg har mødt engang, men hvorfra og hvorhenne ingen anelse Men nej hvor ser han flink ud
MortilElias2010 skriver: Ej søde h or din mand ligner een jeg har mødt engang, men hvorfra og hvorhenne ingen anelse Men nej hvor ser han flink ud
De er bare gode, men det ved du jo jeg synes
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128