Nogen der har fået kejsersnit i Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. december 2013

mortilmange

Jeg er godt nok kun 15+2, men jeg gik forleden dag pludselig helt i panik over tasken til kejsersnit i juni *GGG*

Jeg har født normalt de andre gange og har været udskrevet 3-4 timer efter, så har kun haft et par løse bukser til mig selv og tøj til den bette.

Men denne gang skal jeg ha kejsersnit i Randers og ved jeg skal være indlagt nogle dage. Men hvad dælen skal der i tasken til flere dage?! Altså hvad skal jeg selv medbringe?

Og hvor ligger man bagefter? Kan far være medindlagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Lykke:)

mortilmange skriver:

Jeg er godt nok kun 15+2, men jeg gik forleden dag pludselig helt i panik over tasken til kejsersnit i juni *GGG*

Jeg har født normalt de andre gange og har været udskrevet 3-4 timer efter, så har kun haft et par løse bukser til mig selv og tøj til den bette.

Men denne gang skal jeg ha kejsersnit i Randers og ved jeg skal være indlagt nogle dage. Men hvad dælen skal der i tasken til flere dage?! Altså hvad skal jeg selv medbringe?

Jeg har lige fået kejsersnit dog i Roskilde. Men jeg kom hjem dagen efter fordi alt var gået godt og så fint ud
På Roskilde får faren en overnatning. Jeg havde min iPad med. Og tøj og toilettaske og sådan med. Sådan set ting jeg ville have med hvis jeg skulle på weekend et sted
Vi lå på afsnit for mødre og nyfødte eller barselsgangen.

Anmeld

12. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fik aks med min søn i Randers.
Da jeg ikke havde forventet et Ks men havde regnet med at komme hjem med det samme, havde jeg ikke noget særligt med i tasken.

Et par veninder og min svigerinde bragte mig de ting, jeg manglede.

En god bog og oplader til din Tlf er at must - det er umådeligt kedeligt at være indlagt på et sygehus, og jeg kom hjem præcis 48 timer efter mit aks (de ser gerne man bliver der 2-3 dage).

Jeg er alene med mine børn, så kan ikke svare på, om faderen må være med efter forløbet.

Kæmpe store mormor trusser, der går helt op til navlen er også uundværligt, så det ikke generer syningen.

De er rigtig søde i Randers, men jeg ville nu helst have været foruden den oplevelse og bare have født normalt som første gang

Anmeld

13. december 2013

Diana2013

mortilmange skriver:

Jeg har lige fået lavet Akut kejsersnit for 15 dage siden i Randers. Jeg var indlagt på barsels gangen først og der skal man selv have bleer og bind med til sig selv. De havde dog bind jeg fik lov at bruge alligevel. Men ingen bleer til baby. Så skal i have tøj med til baby også. Vi havde hans dyne med, da vi synes han skulle bruge den. Vi lånte stofbleer. Men tror gerne de havde set vi havde det med. Manden må gerne overnatte hvis der er plads for 250 kr i døgnet. Jeg havde desuden også ammeindlæg med, og hjemme sko. Hvis du kommer på familie afsnittet er det det samme men der lå tøj, stofbleer man kunne låne til den lille.

Anmeld

13. december 2013

Diana2013

mortilmange skriver:

Jeg har lige fået lavet Akut kejsersnit for 15 dage siden i Randers. Jeg var indlagt på barsels gangen først og der skal man selv have bleer og bind med til sig selv. De havde dog bind jeg fik lov at bruge alligevel. Men ingen bleer til baby. Så skal i have tøj med til baby også. Vi havde hans dyne med, da vi synes han skulle bruge den. Vi lånte stofbleer. Men tror gerne de havde set vi havde det med. Manden må gerne overnatte hvis der er plads for 250 kr i døgnet. Jeg havde desuden også ammeindlæg med, og hjemme sko. Hvis du kommer på familie afsnittet er det det samme men der lå tøj, stofbleer man kunne låne til den lille.

Anmeld

13. december 2013

mortilmange

1000 tak for jeres svar

Vi snupper en pakke bleer med for en sikkerheds skyld + lidt ekstra tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.