Caroline86 skriver:
du skal bare have en kæmpe krammer putte!!!! 
Det er altid forfærdeligt, og jeg ved jo hvordan du havde det med måske at være gravid igen...der er altid det lille lys som ikke kan slukkes...
Øv bøv! 
Håber han tager det pænt, og at du kan få hjælp til at hele såret! Du skriver bare hvis du har behov for det!
knuser Caroline 
Hej Caroline.
Tak, har virkeligt brug for alle de krammer jeg kan få lige nu!!
Han tog det bare super godt. Han ringede til mig tirsdag nat, efter han havde haft lidt tænketid, og vi fik en lang og god snak!! Han vil være der for mig, og støtte mig, for han ved det tager hårdt på mig. Han er da ked, men også en smule lettet over at vi ikke skal have et barn sammen nu!!
Lægen har snakket om at hvis jeg bliver ved med at have så store smerter, vil de have mig ind til en scaning og evt en udskrabning!! Det har jeg afvist (vil ikke kunne klare at se op på skærmen og vide hvad der kunne have været der!!!) Thomas har sagt at hvis det kommer til det SKAL jeg fortælle ham det, for så VIL han med!!
Han har sagt at jeg bare skal skrive, ringe, komme forbi eller bede ham komme herhjem hvis der er det mindste!!! Synes virkeligt at han tager det flot. Ville bare ønske han kunne fjerne smerten helt!! :-(
For at alt det her ikke er nok, så ligger Milla-Victoria lige nu med 40,1 i feber :-( Nu må jeg sgu da for h..... snart få noget medgang i stedet for alle de "slag"!!
tak for dit indlæg og din støtte!! Den varmede :-)
knus Pernille
Anmeld