.... abort :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Mutti2

Jeg har lige en smule frustrationer jeg skal af med!!

Jeg har de sidste par uger haft en hel masse symptomer og følelser om at jeg var gravid. Og endnu engang havde jeg ret.
Mit HCG hormon var dog ikke særligt højt, så jeg kunne først aflæse en positiv test søndag.

Da jeg har været meget påvirket tog de nogle test for 1½ uge siden!! Fik så svar i går da jeg var nede ved dem.

Jeg var gravid og endda 1 mdr længere henne end forventet!! Men aborterede i går!!

Selv om det ikke var en planlagt graviditet, og at det ville bringe en masse konflikter, gør det bare helt sindsygt ondt. Det knuser mig fuldstændigt indvendig!!

Jeg har endnu ikke fortalt det til fyren. Men har bestemt tænkt mig at gøre det!! Det kan godt være det skræmmer ham. Men han har et eller andet sted ret til at vide det!! Også selv om vi ikke er sammen mere. Og hvis det betyder at vi ikke skal ses mere, så lad det være sådan. Jeg kan bare ikke se ham i øjnene mere uden at lade  ham vide det!!

Jeg ved godt at det havde været noget andet hvis det havde været planlagt!! Men mine følelser omkring det er stadig meget voldsomme. Et barn er et barn, og jeg ville have haft 2 fantastiske af slagsen om 7 mdr.... hvis jeg dog bare hvade vidst det i stedet for at gå hen i det uvisse.

Nøj hvor er jeg ked.

Ville ikke noget med dette indlæg, trængte bare lige til at komme af med det!!

Hilsen en meget ulykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
du skal bare have en kæmpe krammer putte!!!!
Det er altid forfærdeligt, og jeg ved jo hvordan du havde det med måske at være gravid igen...der er altid det lille lys som ikke kan slukkes...
Øv bøv!
Håber han tager det pænt, og at du kan få hjælp til at hele såret! Du skriver bare hvis du har behov for det!
knuser Caroline

Anmeld

30. juli 2009

Mutti2

Caroline86 skriver:

du skal bare have en kæmpe krammer putte!!!!
Det er altid forfærdeligt, og jeg ved jo hvordan du havde det med måske at være gravid igen...der er altid det lille lys som ikke kan slukkes...
Øv bøv!
Håber han tager det pænt, og at du kan få hjælp til at hele såret! Du skriver bare hvis du har behov for det!
knuser Caroline

Hej Caroline.

Tak, har virkeligt brug for alle de krammer jeg kan få lige nu!!

Han tog det bare super godt. Han ringede til mig tirsdag nat, efter han havde haft lidt tænketid, og vi fik en lang og god snak!! Han vil være der for mig, og støtte mig, for han ved det tager hårdt på mig. Han er da ked, men også en smule lettet over at vi ikke skal have et barn sammen nu!!

Lægen har snakket om at hvis jeg bliver ved med at have så store smerter, vil de have mig ind til en scaning og evt en udskrabning!! Det har jeg afvist (vil ikke kunne klare at se op på skærmen og vide hvad der kunne have været der!!!) Thomas har sagt at hvis det kommer til det SKAL jeg fortælle ham det, for så VIL han med!!

Han har sagt at jeg bare skal skrive, ringe, komme forbi eller bede ham komme herhjem hvis der er det mindste!!! Synes virkeligt at han tager det flot. Ville bare ønske han kunne fjerne smerten helt!! :-(

For at alt det her ikke er nok, så ligger Milla-Victoria lige nu med 40,1 i feber :-( Nu må jeg sgu da for h..... snart få noget medgang i stedet for alle de "slag"!!

tak for dit indlæg og din støtte!! Den varmede :-)

knus Pernille

Anmeld

30. juli 2009

Cris

Det er altid hård at opleve så noget! Jeg er ked af det at høre

Og du skal self. fortælle det til kæresten! Bliver han måske skræmmet? Måske, men det var du også og du skal bære med det! Nej, jeg synes ikke, at du skal være alene med dine følelser!

jeg håber, at du kan snart få det lidt bedre både fysisk og psykisk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.