Bedsteforældre langt væk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.146 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Avi

Ai jeg synes godt nok at det er hårdt at vi slet ikke har nogen i nærheden som kan hjælpe med at passe børnene, der er slet ikke noget tid hvor vi kan være "kærester" hvad gør i? Jeg skal så også lige fortælle at vi er ved at bygge til huset, samtidig med at vi har 16 tdr. land 5 heste sommerhus og fuldtidsjob begge to.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Pige2009

Avi skriver:

Ai jeg synes godt nok at det er hårdt at vi slet ikke har nogen i nærheden som kan hjælpe med at passe børnene, der er slet ikke noget tid hvor vi kan være "kærester" hvad gør i? Jeg skal så også lige fortælle at vi er ved at bygge til huset, samtidig med at vi har 16 tdr. land 5 heste sommerhus og fuldtidsjob begge to.....

Min veninde bor også langt væk fra hendes familie, og hun har en reservebedste, som hun bare er rigtig glad for Måske det kunne være en mulighed.

Anmeld

29. juli 2009

Avi

tak for et godt råd
Jeg har bare svært ved at ansætte en fremmed i mit eget hjem og have børnene som "prøveklud", men er ved at finde en barnepige jeg håber at det bliver til noget, jeg har bare endnu ikke haft nogen med en reference....

Anmeld

14. august 2009

ChatH

Hejsa, jeg skriver lige herinde

Vi har tvillinger på 2,5 år og vil så gerne have flere, men kan ikke finde ud af hvornår det rigtige tidspunkt er, hvordan gjorde i andre?
Hit med noget erfaring de damer

Knus

Anmeld

14. august 2009

ChatH

ups. ved ikke hvorfor det havde under dit emne. undskyld!!

Anmeld

14. august 2009

Mca<3

Avi skriver:

'øv kender det godt .  Det er mega ærgeligt .. Alex har et sæt bedste forældre og der er næsten 2 timers kørsel til dem ..  Hårdt fordi ingen kan aflaste mig lidt om dagen ind i mellem fordi Alex bestemt ikke sover om natten  Jeg har overvejet reserve bedste men de er vist ret svære at få fat i og vil bestemt ikke have hvem som helst   Så jeg lytter med på denne tråd ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.