Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NessaXenia skriver: Er også lidt forvirret. .
Er også lidt forvirret. .
Fulgte du cb brugsanvisning helt nøjagtigt? jeg har nemlig erfaret at de er temmelig følsomme, så både for lidt og for meget urin kan få dem til at give forkerte svar eller bare vise "fejl".
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Så er vi lige langt hvis vi da begge er gravide.. Men selvfølgelig er vi da det! Tog du alle tre lige efter hinanden? Måske er det derfor clearbluen ikke viste gravid?
Så er vi lige langt hvis vi da begge er gravide.. Men selvfølgelig er vi da det! Tog du alle tre lige efter hinanden? Måske er det derfor clearbluen ikke viste gravid?
Mor11 skriver: Fulgte du cb brugsanvisning helt nøjagtigt? jeg har nemlig erfaret at de er temmelig følsomme, så både for lidt og for meget urin kan få dem til at give forkerte svar eller bare vise "fejl".
NessaXenia skriver: Stak den ned i glasset og da den så begyndte at 'tænke' tog jeg den op igen. Der gik måske et par sekunder.
Stak den ned i glasset og da den så begyndte at 'tænke' tog jeg den op igen. Der gik måske et par sekunder.
Måske var det for lidt så Mener der stod 10sek på den jeg købte.
NessaXenia skriver: Har taget en imorges og var ved lægen en time efter hvor jeg gav lægen urinprøve og tog min cb dernede også..
Har taget en imorges og var ved lægen en time efter hvor jeg gav lægen urinprøve og tog min cb dernede også..
Mor11 skriver: Måske var det for lidt så Mener der stod 10sek på den jeg købte.
NessaXenia skriver: Må købe en ny
Må købe en ny
Tror ikk det er nødvendigt, de to du har lagt billede ind af, er fine positive
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128