23+1, dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.337 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Smukkert

Her er jeg 23+1. Så er der kun ca. 17 uger tilbage .
Bebzen skulle efter sigende nu være 28 cm lang.

Jeg har siden slutningen af januar (altså 1 måned før jeg blev gravid) taget 17kg på. Siden slutningen af april har jeg taget 7kg på, så de første 10kg skyldes nok ikke så meget graviditeten... ØV! Vildt at man kan tage 10kg på, på kun 2 måneder!!!! Nu står den på sund kost og flere gåture.. Håber at jeg kan holde min vægt nu, så jeg ikke tager mere på.

Bassedrengen har den fint. Han sparker dagligt. Da jeg var ved jordemoder forleden dag så jeg maven hoppede, da han sparkede.. Han var ikke så glad for ultralyd *S*.

Af gener er jeg begyndt at få ondt i mit bækken, bag på ved ballen. Ikke særlig rart , men det er jo ikke kun lykken at være gravid. Det gør ondt sommetider!

Billede 1: Mammut
Billede 2: Ligger ned og trækker maven ind, så derfor det ser så akavet ud . Så kan man rigtig se hvor han ligger.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

LineD

Synes altså det er VILDT du kan gøre det der med maven når du ligger ned, jeg har forsøgt mig fordi jeg synes det så lidt sejt ud, men nej nej nej, DET kan min mave ikke haha

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Synes altså det er VILDT du kan gøre det der med maven når du ligger ned, jeg har forsøgt mig fordi jeg synes det så lidt sejt ud, men nej nej nej, DET kan min mave ikke haha

Kan du ikke??? Hehe, ej det vil jeg gerne se.
Er det måske fordi din livmoder nu ligger så langt oppe at du ikke KAN trække maven ind længere, eller?

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Kan du ikke??? Hehe, ej det vil jeg gerne se.
Er det måske fordi din livmoder nu ligger så langt oppe at du ikke KAN trække maven ind længere, eller?

Jeg skal lige uploade et i morgen sammen med de normale mavebilleder, for jeg siger dig det ser sært ud, endten fylder mine indvolde mere end dine, ellers kan din mave bare nogle tricks hehe

Anmeld

28. juli 2009

Smukkert

LineD skriver:

Jeg skal lige uploade et i morgen sammen med de normale mavebilleder, for jeg siger dig det ser sært ud, endten fylder mine indvolde mere end dine, ellers kan din mave bare nogle tricks hehe

Haha' det glæder jeg mig til at se..

Gad vide om andre gravide kan gør som mig??? Synes det lugter lidt af en "gravid, træk maven ind"-tråd, for nu er jeg nysgerrig

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Mælkebøttebarn skriver:

Haha' det glæder jeg mig til at se..

Gad vide om andre gravide kan gør som mig??? Synes det lugter lidt af en "gravid, træk maven ind"-tråd, for nu er jeg nysgerrig

Jeg må indrømme jeg længe har undret mig over hvordan dææælen du kan gøre det Jeg tror altså vi må have en tråd igang omkring det...
(Smutter altså lige ind og tager et billede nu haha MÅ altså lige vise det

Anmeld

28. juli 2009

LineD

Det her er det NÆRMESTE jeg kan komme din mavse

Der kommer da en liiiile bule, men så har jeg også VIRKELIG anstrengt mig. hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.