Nakkefoldsscanning veloverstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
6 svar
14 synes godt om
12. december 2013

Papillon

Så blev det også vores tur til at se den lille Vi tog afsted med forventning om, at jeg var 12+3 henne, og gik derfra som 13+0 og termin den 19. juni.

Alt så fint ud, pulsen var 162 og risikoen for Downs syndrom blev vurderet til 1:21.492. Baby ligger ret langt inde, og moderkagen ligger foran, så der går længere tid, før jeg kan føle liv - føler mig lidt snydt 

Vi blev begge lidt overraskede over, hvor meget den egentlig bevæger sig allerede nu. Man ser jo altid stilbilleder, så det er ikke noget, jeg nogensinde har tænkt på. Men hop, boing, spjæt Ikke så godt, når mor kommer til at grine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2013

Papillon

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. december 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hvor fint :-)

Anmeld

12. december 2013

Drømmen <3

Stort tillykke!

håber det går ligeså godt med mig på mandag

Anmeld

13. december 2013

Papillon

Drømmen <3 skriver:

Stort tillykke!

håber det går ligeså godt med mig på mandag

Tak Det håber jeg bestemt også! Jeg havde gået og været smånervøs og forberedt mig på det værste, og så var alt i skønneste orden.

Anmeld

13. december 2013

Bettina90

Papillon skriver:

Så blev det også vores tur til at se den lille Vi tog afsted med forventning om, at jeg var 12+3 henne, og gik derfra som 13+0 og termin den 19. juni.

Alt så fint ud, pulsen var 162 og risikoen for Downs syndrom blev vurderet til 1:21.492. Baby ligger ret langt inde, og moderkagen ligger foran, så der går længere tid, før jeg kan føle liv - føler mig lidt snydt 

Vi blev begge lidt overraskede over, hvor meget den egentlig bevæger sig allerede nu. Man ser jo altid stilbilleder, så det er ikke noget, jeg nogensinde har tænkt på. Men hop, boing, spjæt Ikke så godt, når mor kommer til at grine 

Hvor godt  Har hørt en skrøne om, at hvis fosterets puls er over 140 slag i minuttet, så er det højst sandsynligt en pige  Men ja, ved ikke om det passer hehe 

Anmeld

13. december 2013

Papillon

Bettina90 skriver:

Hvor godt  Har hørt en skrøne om, at hvis fosterets puls er over 140 slag i minuttet, så er det højst sandsynligt en pige  Men ja, ved ikke om det passer hehe 

Ja det har jeg også læst Men det må vi se om et par uger, hvor vi skal til kønsscanning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.