Sertralin udtrapning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
2 svar
1 synes godt om
11. december 2013

Lucipher

Hej alle I smukke mennesker på den anden side af skærmen.

jeg vil spørge om der er nogen af jer der har taget sertralin og er kommet ud af det med begge ben på jorden.

jeg har lavet en aftale med min doktor om at jeg skal trappe ud efter nyt år. jeg stoler ikke 100% på damen, da jeg ikke føler hun har styr på noget som helst.

jeg har prøvet at trappe ud en gang! men det gik for stærk og det var alt for tidligt i forløbet, så jeg måtte begynde igen. Men hold da fest nogen bivirkninger der kom ud af det. 

Jeg håber der er nogen der vil dele deres erfaringer med mig.

hilsen Julie. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Tranebaer

Hej,

Jeg har prøvet at trappe ud af sertralin. Min læge sagde, at hvis jeg fik fysiske bivirkninger gik udtrapningen for hurtigt, men det var det rigtige tidspunkt at trappe ud, det skulle bare gøres langsommere. Og hvis jeg fik psykiske bivirkninger var det slet ikke tid til at trappe ud.

Jeg fik hovedpine, og valgte i samråd med lægen at trappe lidt langsommere ud end de 2-3 uger, hun først havde beregnet. Mener jeg brugte 4-6 uger. Det var intet problem og jeg har ikke savnet medicinen siden. 

Havde hørt skrækhistorier om, at det var nærmest umuligt, men jeg oplevede det (næsten) smertefrit.

Held og lykke!

Anmeld

17. december 2013

Lucipher

Tranebaer skriver:

Hej,

Jeg har prøvet at trappe ud af sertralin. Min læge sagde, at hvis jeg fik fysiske bivirkninger gik udtrapningen for hurtigt, men det var det rigtige tidspunkt at trappe ud, det skulle bare gøres langsommere. Og hvis jeg fik psykiske bivirkninger var det slet ikke tid til at trappe ud.

Jeg fik hovedpine, og valgte i samråd med lægen at trappe lidt langsommere ud end de 2-3 uger, hun først havde beregnet. Mener jeg brugte 4-6 uger. Det var intet problem og jeg har ikke savnet medicinen siden. 

Havde hørt skrækhistorier om, at det var nærmest umuligt, men jeg oplevede det (næsten) smertefrit.

Held og lykke!

Ih det lyder fantastisk. Jeg har også tænkt mig at gøre det over 6 uger. Jeg har nemlig også læst alle skræk historierne. Så det er dejligt at høre fra en på den anden side. Tusinde tak.

Hilsen Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.