Fra slimprop til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Annemette07

CroQuis skriver:

Hvor lang tid gik der fra jeres slimprop gik, til i fødte?

Min er lige gået idag, 35+0 

Ved godt at der kan gå fra dage til uger, men synes nu det alligevel kunne være sjovt med en afstemning og tråd vedr. det.. 

Multiple choice muligt til flergangsfødende 

Har stemt andet da min gik ón and off i løbet af to uger. Der kom med et par dages mellemrum små dele ud :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Michelle21

Hvordan ved man om den er gået

Anmeld

11. december 2013

M&N

Hvad er lavement?? 

Når de fører lidt vand op i numsen for at "tømme" dig ud Ville gerne undgå at presse det forkerte med ud, under fødslen, smiler

Anmeld

12. december 2013

CroQuis

Michelle21 skriver:

Hvordan ved man om den er gået

Nogle kan mærke at den glider ud og andre kan se det, efter de har været på toilet osv.. 

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/slimproppen-losner-sig-fodslen-naermer-sig.html

Anmeld

12. december 2013

CroQuis

MorTilMalucca skriver:

Når de fører lidt vand op i numsen for at "tømme" dig ud Ville gerne undgå at presse det forkerte med ud, under fødslen, smiler

Arrrh, det har jeg da hørt om til fødselsforberedelse, da tarmene ellers kan finde på at opføre sig som en tandpastatube, når hovedet nærmer sig udgangen..  Og nej det har man jo ikke ligefrem lyst til 

Anmeld

12. december 2013

Michelle21

CroQuis skriver:

Nogle kan mærke at den glider ud og andre kan se det, efter de har været på toilet osv.. 

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/slimproppen-losner-sig-fodslen-naermer-sig.html

tak :p

Anmeld

12. december 2013

M&N

CroQuis skriver:

Arrrh, det har jeg da hørt om til fødselsforberedelse, da tarmene ellers kan finde på at opføre sig som en tandpastatube, når hovedet nærmer sig udgangen..  Og nej det har man jo ikke ligefrem lyst til 

Hehe ja! Og da jeg havde fået lavet lavement, skulle jeg jo på toilettet bagefter og der gik den. Troede den var gået nogle dage forinden men nææææ nej

Anmeld

12. december 2013

M (:

CroQuis skriver:

Ved godt at der kan gå fra dage til uger, men synes nu det alligevel kunne være sjovt med en afstemning og tråd vedr. det.. 

Jeg har stemt: aner det ikke, opdagede ikke den gik. 

Jeg fødte 36+3. 

Anmeld

12. december 2013

1990h

CroQuis skriver:

indenfor 8 timer

Anmeld

12. december 2013

CroQuis

MorTilMalucca skriver:

Hehe ja! Og da jeg havde fået lavet lavement, skulle jeg jo på toilettet bagefter og der gik den. Troede den var gået nogle dage forinden men nææææ nej

Nu spørger jeg måske lidt dumt - men kan slet ikke finde noget på nettet ang. om den slimprop er på størrelse med en 5 krone, en knyttet hånd eller?

Tænker bare på, nu da du troede den var gået et par dage i forvejen, af der måske var mængdeforske eller?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.