Den bedste julegave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Det er engentlig ikke en julegave, men i år gav jeg min veninde Matas pakkekalender. Og det følte jeg megt for at gøre, da hun i år mistede sin mand efter meget kort tids sygdom. Så jeg ville gøre noget for hende her i julen, måske bare bringe lidt smil frem.

Ved godt at det ikke er det store, men små ting kan måske hjælpe hende lidt nemmere igennem den første svære jul.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

mch

MyLove E skriver:

Som du har givet???

Jeg er inspireret af den værste julegave..

Jeg vil starte : Den bedste julegave jeg har givet, ja det var faktisk lidt noget jeg havde fået.
Jeg var 17 år og arbejde som piccoline ved Dansk supermarked. Jeg var så sat på en opgave på kontoret for rengøring. De spurgte mig havde købt til min mor. Måtte så desværre sige at jeg ikke gav hende noget og hende kun mig en lille ting, da pengene var meget små det år.

Pludselig gik to af dem ud og da de kom tilbage fik jeg 2 bæreposer med ALT fra deres lager. Bind, rengøringsmidler, sæbe osv af dagligdags ting.
" Værsgod du skal ALTID give din mor en gave" Sagde de til mig.

Min mor blev glad og det gjorde jeg også :-D:-D:-D

Hvad har i givet væk som har betydet meget for begge parter?

gav min far en bog som man selv skulle udfylde så f.eks. havde de fortrykt "vores bedste oplevelse sammen" eller "3 ting du synes er godt ved din far" og så skulle jeg udfylde det. Det tog lang tid at udfylde hele bogen, men han kigger tit i den og har flere gange sagt det var en god gave. Jeg ved det er den bedste gave jeg har givet fordi jeg så ved at han altid kan tage den frem og se hvor meget han betyder for mig.

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

Mom skriver:

Det er engentlig ikke en julegave, men i år gav jeg min veninde Matas pakkekalender. Og det følte jeg megt for at gøre, da hun i år mistede sin mand efter meget kort tids sygdom. Så jeg ville gøre noget for hende her i julen, måske bare bringe lidt smil frem.

Ved godt at det ikke er det store, men små ting kan måske hjælpe hende lidt nemmere igennem den første svære jul.

Det er tit bare tanken som tæller..
Stakkels din veninde

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

mch skriver:

gav min far en bog som man selv skulle udfylde så f.eks. havde de fortrykt "vores bedste oplevelse sammen" eller "3 ting du synes er godt ved din far" og så skulle jeg udfylde det. Det tog lang tid at udfylde hele bogen, men han kigger tit i den og har flere gange sagt det var en god gave. Jeg ved det er den bedste gave jeg har givet fordi jeg så ved at han altid kan tage den frem og se hvor meget han betyder for mig.

Ej det er sødt

Anmeld

11. december 2013

Efterår mor

Dejligt med gode kollegaer! 

Mine søskende og jeg overraskede vores far sidste år med en billedeserie, både på CD og billeder af os enkle i rammer - Han var ved at tabe tungen af glæde, han havde aldrig forudset at få sådan noget af os store børn, og havde ønsket sig det utrolig længe, så det var en stor glæde for ham. 

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

Efterår mor skriver:

Dejligt med gode kollegaer! 

Mine søskende og jeg overraskede vores far sidste år med en billedeserie, både på CD og billeder af os enkle i rammer - Han var ved at tabe tungen af glæde, han havde aldrig forudset at få sådan noget af os store børn, og havde ønsket sig det utrolig længe, så det var en stor glæde for ham. 

Ej hvor godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.