øv altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2013

MorTilEn2013Dreng

Vi fandt jo en lille killing i sommers og tog hende til os og flasket hende op. Men nu kom varmemesteren lige fordi han åbenbart skulle ind til naboen som skulle være nye også så han vi havde kat, og sagde det må i ikke. Og det ved vi jo godt, men tænkte jo at hvis vi fik klager skulle vi nok gå af med hende. Men nu var det ikke klager og nu ved han vi har kat så nu ved jeg simpelthen ikke hvad vi skal gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Lullaby*

MiichellaMalou skriver:

Vi fandt jo en lille killing i sommers og tog hende til os og flasket hende op. Men nu kom varmemesteren lige fordi han åbenbart skulle ind til naboen som skulle være nye også så han vi havde kat, og sagde det må i ikke. Og det ved vi jo godt, men tænkte jo at hvis vi fik klager skulle vi nok gå af med hende. Men nu var det ikke klager og nu ved han vi har kat så nu ved jeg simpelthen ikke hvad vi skal gøre

Æv

Men mon ikke der kommer en mere "Formel" advarsel hvis/når han går videre med det til boligselsskabet?
Ja jeg ved det ikke, men det er bare hvad jeg tænker..
Kan godt forstå at det er svært, når I nu har knyttet jer til det lille pus.

Anmeld

11. december 2013

MorTilEn2013Dreng

Lullaby* skriver:

Æv

Men mon ikke der kommer en mere "Formel" advarsel hvis/når han går videre med det til boligselsskabet?
Ja jeg ved det ikke, men det er bare hvad jeg tænker..
Kan godt forstå at det er svært, når I nu har knyttet jer til det lille pus.

Selve boligselskabet er faktisk ligeglade de siger det er varmemesteren der bestemmer. For de forskellige afdelinger

Anmeld

11. december 2013

Lullaby*

MiichellaMalou skriver:

Selve boligselskabet er faktisk ligeglade de siger det er varmemesteren der bestemmer. For de forskellige afdelinger

Bliver der holdt bestyrelsesmøder hos jer? Der kan man tage det op til afstemning om der fremtidigt må holdes dyr i ejendommen.
Hvad sagde varmemesteren til jer? At I hurtigt skulle af med den?

Anmeld

11. december 2013

MorTilEn2013Dreng

Lullaby* skriver:

Bliver der holdt bestyrelsesmøder hos jer? Der kan man tage det op til afstemning om der fremtidigt må holdes dyr i ejendommen.
Hvad sagde varmemesteren til jer? At I hurtigt skulle af med den?

Der er flest der siger nej til det. Han sagde i må ikke have kat. Så sagde min kæreste bare at vi passede hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.