Åhh, jeg havde glemt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
2 svar
1 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

Hvordan graviditeten er de første par uger

Er 7 uger henne, og er du vimmer jeg er begyndt at blive træt nu. Jeg sover 1-2 timer til middag, hvis jeg kan komme til det, og går tidligere i seng end jeg plejer. Husker som en si, og når jeg når eftermiddag, og jeg skal hente min datter, så har kvalmen virkelig overtaget... Gud hvor jeg glæder mig til om små 5 uger, der stoppede det, da jeg ventede vores datter, håber det er gældende her også.

I starten var jeg nervøs for om alt var iorden, havde ikke de store symptomer, men jeg skal love for de er kommet. Og når jeg tænker over det, så tror jeg det var samme tid det startede med min datter også. pyyh, gad vide hvad det bliver, har en der har sagt en dreng, og en der siger en pige...

Indtil videre ved familien stadig ikke noget, gad vide om jeg kan skjule det i weekenden, og ligeså i julen 

Og så har vi tid til en tidlig scanning om en uge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Lullaby*

Anonym skriver:

Hvordan graviditeten er de første par uger

Er 7 uger henne, og er du vimmer jeg er begyndt at blive træt nu. Jeg sover 1-2 timer til middag, hvis jeg kan komme til det, og går tidligere i seng end jeg plejer. Husker som en si, og når jeg når eftermiddag, og jeg skal hente min datter, så har kvalmen virkelig overtaget... Gud hvor jeg glæder mig til om små 5 uger, der stoppede det, da jeg ventede vores datter, håber det er gældende her også.

I starten var jeg nervøs for om alt var iorden, havde ikke de store symptomer, men jeg skal love for de er kommet. Og når jeg tænker over det, så tror jeg det var samme tid det startede med min datter også. pyyh, gad vide hvad det bliver, har en der har sagt en dreng, og en der siger en pige...

Indtil videre ved familien stadig ikke noget, gad vide om jeg kan skjule det i weekenden, og ligeså i julen 

Og så har vi tid til en tidlig scanning om en uge. 

Åh ja og gudsketak og lov for at man lidt glemmer hvordan det er med kvalme, halsbrand, søvn osv..

Det er et helvede at skulle skjule/være selskabelig til sammenkomster, når man ikke kan røbe sin søde hemmelighed endnu.

Anmeld

16. december 2013

Anonym trådstarter

Lullaby* skriver:

Åh ja og gudsketak og lov for at man lidt glemmer hvordan det er med kvalme, halsbrand, søvn osv..

Det er et helvede at skulle skjule/være selskabelig til sammenkomster, når man ikke kan røbe sin søde hemmelighed endnu.

Lige nu er jeg ret lykkelig for den glemsomhed... Kvalmen er kommet slemt retur, jeg er træt som en gammel arbejdshest, og husker absolut intet. Tror jeg må pynte hjemmet med post it som kan hænge over det hele. Gad vide om de kan fås som nissehuer her i december, så var de en del af julepyntet.

Det kunne skjules i weekenden. Trætheden kunne skjules med smerter, og at vores datter ikke havde sovet så godt om natten. Kvalmen kneb lidt mere, men den gik. Og så elsker jeg julebryg, og hvad sker der for at jeg nu ikke drikker det. Joo, jeg har "bare ikke lyst"... Sikke en sær snegl jeg pludselig er blevet... Nu må vi se om julen går ligeså smertefrit, eller om vi må komme til bekendelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.