Åh den ventetid! hcg tal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
8 svar
6 synes godt om
11. december 2013

Soleil

Så fik jeg taget min den sidste blodprøve kl 8 i morges. Jeg ringede kl 10 for at høre om de havde fået svar (optimistisk, jeg ved det) men det havde de selvfølgelig ikke...De vil ringe med svar på hcg tallet i eftermiddag

Men MAND hvor er den ventetid bare LANG! Mine tanker kan slet ikke komme væk fra det opkald og min tlf er klistret til mig, så jeg ikke misser et opkald...

Jeg har stadig brunt udflåd og stadig ingen smerter!

dumdidum bare et af de indlæg for at komme af med ens tanker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Nadia1991

Krydser finger for den er i hus ..

sender dig en masse baby støv 

Anmeld

11. december 2013

asff

Soleil skriver:

Så fik jeg taget min den sidste blodprøve kl 8 i morges. Jeg ringede kl 10 for at høre om de havde fået svar (optimistisk, jeg ved det) men det havde de selvfølgelig ikke...De vil ringe med svar på hcg tallet i eftermiddag

Men MAND hvor er den ventetid bare LANG! Mine tanker kan slet ikke komme væk fra det opkald og min tlf er klistret til mig, så jeg ikke misser et opkald...

Krydser fingre for at baby er der

Anmeld

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Håber det bedste!

Men vil sige at du er heldig med din læge! Min ville have der skulle gå 5!!!!! Dage mellen blodprøverne (mandag og fredag) og så måtte jeg vente hele weekenden på svar fra dem  

Anmeld

11. december 2013

DianaTB

Krydser fingre for dig  

Jeg skal selv ind og have den sidste blodprøve imorgen og der er altså bare aaaall for land tid til... 

Anmeld

11. december 2013

Mariam90

Soleil skriver:

Det skal nok gå, det tager lang tid men når du får et positivt svar så vil du føle at tiden var det vært. 

For dig.

står også med brune udflåd i Sverige men tror ikke det er noget farligt. Lav nogen kage eller spille spil så tiden skal gå hurtigere hehe 

Anmeld

11. december 2013

Soleil

Tak for alle de krydsede

5 dage?! jeg ville være gået til....Min læge er super skøn men han sagde at når man havde brunt udflåd så bliver man sendt afsted med det samme i tilfælde af en graviditet uden for livmoderen

Krydser også for jer, der enten har eller står og venter på svar

Anmeld

11. december 2013

esioul

Soleil skriver:

Tak for alle de krydsede

5 dage?! jeg ville være gået til....Min læge er super skøn men han sagde at når man havde brunt udflåd så bliver man sendt afsted med det samme i tilfælde af en graviditet uden for livmoderen

Krydser også for jer, der enten har eller står og venter på svar

xxxxxx

Anmeld

11. december 2013

SabinaMortensen

Har du fået svar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.