19+0 i dag - update.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
6 svar
9 synes godt om
11. december 2013

Sisse Vinther

Maven er blevet helt fast overalt, og har de sidste 4 dage (inkl. i dag) kunnet mærke små bløde skub fra babyen

Vi skal til MD om 6 dage, og har hævet en masse penge, så jeg er klar til at få billeder med hjem!  ( På vores sygehus [Esbjerg] koster det 25 DKK pr. skanningsbillede man vil have med hjem   )

Et lille morgenbillede i pyjamas

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så fin mave  Min så ligesådan ud i uge 20, med min søn  

Anmeld

11. december 2013

Putomanen

Super fin mave Rigtig dejlig rund...

Scanningsbillederne er bare guld værd, så jeg kan godt forstå at du hæver opsparingen

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

Mor11 skriver:

Så fin mave  Min så ligesådan ud i uge 20, med min søn  

Hihi, vi tror også det er en dreng, selvom det ikke skal afsløres før h*n er født
men den har godt nok taget form her den sidste uges tid!

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

Putomanen skriver:

Super fin mave Rigtig dejlig rund...

Scanningsbillederne er bare guld værd, så jeg kan godt forstå at du hæver opsparingen

Ja for pokker.. Og sidste gang var vi ikke forberedt på at det kostede så meget, da dem vi kender enten har fået alle billeder for 30 DKK eller fået billederne helt gratis. Så der fik vi ''kun'' 2 billeder, selvom der var flere jeg gerne ville have haft med hjem.
Men denne gang er vi klar!

Anmeld

11. december 2013

Putomanen

Sisse Vinther skriver:

Ja for pokker.. Og sidste gang var vi ikke forberedt på at det kostede så meget, da dem vi kender enten har fået alle billeder for 30 DKK eller fået billederne helt gratis. Så der fik vi ''kun'' 2 billeder, selvom der var flere jeg gerne ville have haft med hjem.
Men denne gang er vi klar!

Vi går på Hvidovre, og der fik vi 2 billeder med gratis.
Det ville være rart hvis man fik oplyst prisen inden scanningen, så man ka være godt forberedt

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

Putomanen skriver:

Vi går på Hvidovre, og der fik vi 2 billeder med gratis.
Det ville være rart hvis man fik oplyst prisen inden scanningen, så man ka være godt forberedt

Ja lige præcis
Har en veninde på nettet som får alle sine billeder gratis  Og min fætters kæreste skulle betale 30 kroner for alle dem hun nu ville have uanset antal.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.