Overvåget samvær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. december 2013

Misscbn

Er der nogle der har prøvet at deres børns fædre fik det?

Hvordan foregår det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

stjernehimmel

blankholm skriver:

Er der nogle der har prøvet at deres børns fædre fik det?

Hvordan foregår det ?

Vores bror har med sin far.... 

Her forgår det på et børnehjem, hvor de opholder sig i en opholdstue og så er der personale omkring dem.

Anmeld

11. december 2013

stjernehimmel

stjernehimmel skriver:

Vores bror har med sin far.... 

Her forgår det på et børnehjem, hvor de opholder sig i en opholdstue og så er der personale omkring dem.

Det skal lige tilføjes at brormand ik børn der men er i pleje og ingen af os ønsker det skal foregå der 

Anmeld

11. december 2013

Misscbn

stjernehimmel skriver:

Det skal lige tilføjes at brormand ik børn der men er i pleje og ingen af os ønsker det skal foregå der 

Okai 1000 tak for svar

Anmeld

11. december 2013

stjernehimmel

blankholm skriver:

Okai 1000 tak for svar

Det var så lidt :-) 

Anmeld

11. december 2013

DianaTB

Min kæreste har også en form for overvåget samvær med hans datter, det er kærestens mor, far eller mig der SKAL være tilstede når han har samvær. Han er i august begyndt at have datteren til overnatning, men disse natte skal være i enten farmor eller farfars hus, det må ikke være i vores hus. 

Det har været en lang og hård kamp for bare at komme hertil og statsmagten har været imod ham fra starten... 

Anmeld

11. december 2013

Misscbn

DianaTB skriver:

Min kæreste har også en form for overvåget samvær med hans datter, det er kærestens mor, far eller mig der SKAL være tilstede når han har samvær. Han er i august begyndt at have datteren til overnatning, men disse natte skal være i enten farmor eller farfars hus, det må ikke være i vores hus. 

Det har været en lang og hård kamp for bare at komme hertil og statsmagten har været imod ham fra starten... 

Skriver lige privat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.