Frygter bonusdatters mors reaktion

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
1 svar
0 synes godt om
11. december 2013

DianaTB

Hejsa. 

Jeg går og fandt i mandags ud af at jeg er gravid, men er først 100% sikker på det imorgen da lægerne skal have en ekstra blodprøve, da de mistænker abort. 

Nå men min kæreste fik for 1år og 3måneder samvær med sin datter på 2år og 5måneder, der har været en del knas med moderen. hun har været imod min kæreste lige fra starten og holdt ham udenfor, vi har fra august i år fået ret til 1 overnatning hver 2.weekend. 

Men nu da moderen hele tiden har været imod os, og først begyndte at hilse på mig for 3måneder siden, er jeg meget nervøs for hvordan hun tager at jeg går hen og bliver gravid. 

Jeg ved godt at hun ikke har noget med det at gøre, men nu er hun endelig begyndt at kunne acceptere mig en smule... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

mpr

Hejsa. 

Jeg går og fandt i mandags ud af at jeg er gravid, men er først 100% sikker på det imorgen da lægerne skal have en ekstra blodprøve, da de mistænker abort. 

Nå men min kæreste fik for 1år og 3måneder samvær med sin datter på 2år og 5måneder, der har været en del knas med moderen. hun har været imod min kæreste lige fra starten og holdt ham udenfor, vi har fra august i år fået ret til 1 overnatning hver 2.weekend. 

Men nu da moderen hele tiden har været imod os, og først begyndte at hilse på mig for 3måneder siden, er jeg meget nervøs for hvordan hun tager at jeg går hen og bliver gravid. 

Jeg ved godt at hun ikke har noget med det at gøre, men nu er hun endelig begyndt at kunne acceptere mig en smule... 

Skriv endelig privat  

Jeg går selv og prøver at blive gravid, og selvom jeg har kendt bonus's mor i 2 år så ved jeg at den dag vi kommer og fortæller jeg er gravid så ryger jeg lige lugt i kryds forhør osv.. Min kæreste præsenterede for eks'en på et tidspunkt hvor vi troede jeg var gravid og det faldt slet ikke i god jord.. så tror ikke du kan gøre andet end at tænke på dig selv og din måske kommende familie  

Men hvis i er begyndt at have samvær med din kærestes lille datter så bare sørg for at holde det ved lige, ingen ændringer i aftaler, og ingen aflysninger.. Så længe i holder jer til det kan hun ikke bruge det imod jer for at han ikke skulle se sin datter  

Og selvfølgelig held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.