Måske positiv test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Blev din positive test efter tid til en 'rigtig' positiv test?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.490 visninger
16 svar
7 synes godt om
11. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har taget en test kl lidt over fem i morges. Jeg tror nok at den var negativ der (jeg er typen som hverken får øjne eller hjerne før kl 6.45 tidligst), men jeg er ikke sikker. Nu er den i hvert fald positiv.

Så mit spørgsmål er: blev din positive g-test efter tid til en graviditet, sa eller biokemisk graviditet? Bare et eller andet med hcg, eller var det en fejl på testen?

Jeg regner med at teste de næste par dage alligevel, men det virker som om der er uendelig lang tid til i morgen kl 6, hvis I forstår hvad jeg mener?

Glædelig onsdag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

asff

Anonym skriver:

Jeg har taget en test kl lidt over fem i morges. Jeg tror nok at den var negativ der (jeg er typen som hverken får øjne eller hjerne før kl 6.45 tidligst), men jeg er ikke sikker. Nu er den i hvert fald positiv.

Så mit spørgsmål er: blev din positive g-test efter tid til en graviditet, sa eller biokemisk graviditet? Bare et eller andet med hcg, eller var det en fejl på testen?

Jeg regner med at teste de næste par dage alligevel, men det virker som om der er uendelig lang tid til i morgen kl 6, hvis I forstår hvad jeg mener?

Jeg har hvert fald aldrig lavet en 'falsk' positiv test

Anmeld

11. december 2013

cwl

Min test efter tid ente desværre i en SA men inden da havde jeg fået positive teste indenfor tid..

Anmeld

11. december 2013

Sisse Vinther

altså min var ''rigtig positiv'' fra starten af -kunne ikke blive mere tydelig, så jeg har stemt blank

Anmeld

11. december 2013

medine

Der står at den skal være positiv inden for 5 min. Ellers gælder den ikke, men det passer ikke for da jeg testede begge mine børn viste resultatet meget senere selvom det var en utydelig lyserød streg, var den der

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Tak for svarene tøser ;-)

Cwl: det er jeg ked af :-(

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Har kun oplevet positiv efter tid een gang (og har taget en del tests) men den endte med en Adam som er tre år

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

LinLin skriver:

Har kun oplevet positiv efter tid een gang (og har taget en del tests) men den endte med en Adam som er tre år

Dejligt :-D

Jeg har også taget teste hver dag de sidste par dage, den er først blevet positiv i dag ;-)

Anmeld

11. december 2013

Kamulla

hvorfor vente til imorgentidlig???

grunden til de anbefaler morgenurin er fordi der er den mest koncentreret, men er du en der ikke tisser flere gange i timen men der godt kan gå nogle timer mellem.. så kan du teste.. det er ihvertfald apotekets ord

Anmeld

11. december 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Har prøvet det, hvor den var god nok! Er nu 41+1!
Men har 1(!) gang prøvet, at en Valmed test blev positiv over tid, og da var jeg altså IKKE gravid.

Hvis jeg var dig ville jeg bare teste igen (nu), hvis den så gør det igen, så er der vel noget i gære 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.