Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kan godt ane en nr 2 streg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: 13 cyklusser skulle det tage. Tager en test mere om et par dage.Og kommer frem af anonymiteten.
13 cyklusser skulle det tage. Tager en test mere om et par dage.Og kommer frem af anonymiteten.
Tillykke! Har selv stået der efter 12 måneder, det er helt uvirkeligt at se, at testen kan blive positiv. Håber den er endnu tydeligere om et par dage
Sådan så min også ud '!
er i uge 5+5 idag
så stort tillykke
Jeps, på begge billeder
Tillykke, du skal være moaaar
Anonym skriver: Kom nu
Kom nu
Stort tillykke
Papillon skriver: Tillykke! Har selv stået der efter 12 måneder, det er helt uvirkeligt at se, at testen kan blive positiv. Håber den er endnu tydeligere om et par dage
M_V skriver: Ser bestemt en positiv test
Ser bestemt en positiv test
Anonym skriver: Hvor er det fantastisk. Havde en lille smule brunt udflåd på str med en 5 krone. Ikke mere end det. Hvornår ville jeg skulle tage en test merenog forvente tydlig forandring?
Hvor er det fantastisk. Havde en lille smule brunt udflåd på str med en 5 krone. Ikke mere end det. Hvornår ville jeg skulle tage en test merenog forvente tydlig forandring?
En dag eller 2 så er jeg sikre på at den lysserøde farve er meget mere fremme :-) tillykke :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128