Negative teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. december 2013

medine

Hej 

Jeg har en cyklus på 26 dage og kan næsten stille uret. Har 2 børn en dreng på 2 og en pige på 5 år. Jeg har haft 2 gang ubeskyttet sex med manden så regnede med at jeg var gravid, da jeg plejer at blive gravid meget hurtig. Min problem lige nu er at jeg er 5 dage over forventet mens. Har været til lægen med en urinprøve men  den var bragende negativ og det har den også været her hjemme. Jeg har kunnet i begge mine graviditeter inden forventet mens kunne måle positive tests? Jeg har ømmebryster og nivende føleleser i livmoderen. Hvad sker der er jeg gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2013

Rockertand

medine skriver:

Hej 

Jeg har en cyklus på 26 dage og kan næsten stille uret. Har 2 børn en dreng på 2 og en pige på 5 år. Jeg har haft 2 gang ubeskyttet sex med manden så regnede med at jeg var gravid, da jeg plejer at blive gravid meget hurtig. Min problem lige nu er at jeg er 5 dage over forventet mens. Har været til lægen med en urinprøve men  den var bragende negativ og det har den også været her hjemme. Jeg har kunnet i begge mine graviditeter inden forventet mens kunne måle positive tests? Jeg har ømmebryster og nivende føleleser i livmoderen. Hvad sker der er jeg gravid? 

Det må tiden vise, bliv ved med at teste hver 2. dag.
Der er dog det problem, at din logiske sans siger dig, at du er gravid pga. dine tidligere erfaringer - og det kan sagtens skabe symptomer og skubbe din mens.
Krydser for en positiv opdatering

Anmeld

11. december 2013

medine

Det er bare så hårdt at vente man ved ikke om man er gravid eller ej.. men man kan også blive gravid selvom det ikke er lige den mest frugtbare dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.