Lidt pinligt problem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.218 visninger
12 svar
10 synes godt om
10. december 2013

Anonym trådstarter

Hej baby.dk
Min kæreste er lige starter op på sit nye job, men kom desværre hjem med børneorm.. Nu har han fået penicilin og det er væk. Men det har så vist sig, at han har smittet mig... Men vi er igang med projekt baby, og ved ikke om den ormekur kan hindre os i at lave en baby, og måske er jeg allerede gravid, så vil ikke gøre skade.. Kender i evt en ormekur, man kan bruge når man er gravid, og er det i håndkøb man kan købe det?? Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

hoejlund

Profilbillede for hoejlund

Vi her hjemme er også i behandling for børneorm. Kan ikke lige huske hvad den hedder. Men det er 3 piller der skal tages hver 14 dag i 3 uger. 

Det er medicin ordineret af en læge. Har du mistanke til graviditet skal du altid snakke med lægen inden du begynder at tage medicin. 

Anmeld

11. december 2013

Kløver

Snak med lægen, der er forskellige skags penicillin og antibiotika man kan få som gravid, og hvis du endnu ikke kan tage en test, sørger blommesækken for fosteret så det vil ikke gå ind og skade. Din læge kan helt sikkert hjælpe og vejlede

Anmeld

11. december 2013

Kløver

hoejlund skriver:

Vi her hjemme er også i behandling for børneorm. Kan ikke lige huske hvad den hedder. Men det er 3 piller der skal tages hver 14 dag i 3 uger. 

Det er medicin ordineret af en læge. Har du mistanke til graviditet skal du altid snakke med lægen inden du begynder at tage medicin. 

Må lige høre hvordan man tager noget hver 14 dag i 3 uger

Anmeld

11. december 2013

Anonym trådstarter

Tak!!!
Der er ingen som har været i samme situation???

Anmeld

11. december 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Tænkte jeg også :-D:-D

Anmeld

11. december 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Det skal tages hver anden uge - i alt tre gange... (Har lige været igennem det )

Anmeld

11. december 2013

LinLin

MyLove E skriver:

Tænkte jeg også :-D:-D

Det skal tages hver anden uge - i alt tre gange... (Har lige været igennem det )

Anmeld

11. december 2013

hoejlund

Profilbillede for hoejlund
Maja84 skriver:

Vi tog sidste mandag og igen på mandag og igen igen mandag den 30. På den måde :-) 

Anmeld

11. december 2013

Kløver

LinLin skriver:

Så må det vel også være hver 14 dag i 6 uger eller gange hver 14 dag blev bare forvirret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.