En app der kan anbefaldes?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.651 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2013

Emilie91

Hej alle  

I dag har alle vel en smartphone og jeg kan se rundt omkring at der er en masse smukke mave billeder med tekst på selve billedet og måske en smule hjerter osv. 

Så ville jeg høre om der er nogle app's i bruger til mave billeder ? eller barnets udvikling osv.... (alle apps som i bruger mens i er gravide vil jeg gerne høre om )  

er der noget i kan anbefalde som har gjort det nemt for jer ? eller sjovere for jer ? 

Ha en dejlig tirsdag aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

MsDane

emiliedamm skriver:

Hej alle  

I dag har alle vel en smartphone og jeg kan se rundt omkring at der er en masse smukke mave billeder med tekst på selve billedet og måske en smule hjerter osv. 

Så ville jeg høre om der er nogle app's i bruger til mave billeder ? eller barnets udvikling osv.... (alle apps som i bruger mens i er gravide vil jeg gerne høre om )  

er der noget i kan anbefalde som har gjort det nemt for jer ? eller sjovere for jer ? 

Jeg vil gerne vide det samme?!

Anmeld

21. januar 2014

ngmw

Jeg bruger en det hedder: CineMama  

når man så er færdig med at tage billeder gennem hele graviditeten, laver den en lille video hvor du ser maven fra start til slut. Så smart! 

Anmeld

21. januar 2014

Papillon

Jeg bruger ABM - a beautiful mess

Synes den fungerer godt, men mangler lidt en funktion til at sløre baggrunden eller noget i den stil

Anmeld

21. januar 2014

MsDane

Øv.. ikke til Android :/

Anmeld

21. januar 2014

Louisejulia

jeg bruger "phonto" 

Anmeld

21. januar 2014

Lykke:)

emiliedamm skriver:

Hej alle  

Til mavebilleder brugte jeg "framefree" eller "frameurlife". Til at følge baby "gravid" og "babybump"

Anmeld

21. januar 2014

Miss P

App'en Gravid fra Sundhedsstyrelsen.

den er god. Tror jeg gav 19kr for den ��

Anmeld

21. januar 2014

Miss P

Miss P skriver:

App'en Gravid fra Sundhedsstyrelsen.

den er god. Tror jeg gav 19kr for den ��

Eller Hello Baby (fra Pambers) ��

Anmeld

21. januar 2014

Mie89

Hvis du er god til engelsk, kan jeg helt sikkert anbefale en der hedder "my pregnancy today" 

Det er selvfølgelig ikke alt der har relevans, da den jo er udviklet til kommende mødre i USA - men synes dne har så mange gode features! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.