33+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

909 visninger
9 svar
13 synes godt om
10. december 2013

Dianabk

Så ramte jeg 33+3 og der er nu 46 dage til termin

Syntes det begynder at gå noget langsomt op til 5. sal, men op skal jeg jo.

Jeg nyder at holde barsel, men skal faktisk noget hver dag

Jeg får stadig ikke min optimale søvn grundet mine fingre sover og gør ondt op i armen så jeg er nød til at stå op flere gange ( ud over mit nat tosseri ). Så nu har jeg bestilt tid hos en massør som tror han kan gøre noget ved det, så nu venter jeg bare de 10 dage

Syntes maven vokser godt og jeg har været nød til at finde en ny vinter jakke for at holde mavsen varm.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Michelle21

Flot mave,, 

Hvis han er en dygtig massør kan han, jeg er selv massør og har kurreret min mormors arm som har sovet i gennem 3 år

Anmeld

10. december 2013

Dianabk

Michelle21 skriver:

Flot mave,, 

Hvis han er en dygtig massør kan han, jeg er selv massør og har kurreret min mormors arm som har sovet i gennem 3 år

Det håber jeg. For syntes godt nok det er belastende at skulle stå op for at kunne svinge armene så de gider stoppe med at sove. Når ikke det store herhjemme pga træthed...

Anmeld

10. december 2013

AnthonsMor

Dianabk skriver:

Så ramte jeg 33+3 og der er nu 46 dage til termin

Syntes det begynder at gå noget langsomt op til 5. sal, men op skal jeg jo.

Jeg nyder at holde barsel, men skal faktisk noget hver dag

Jeg får stadig ikke min optimale søvn grundet mine fingre sover og gør ondt op i armen så jeg er nød til at stå op flere gange ( ud over mit nat tosseri ). Så nu har jeg bestilt tid hos en massør som tror han kan gøre noget ved det, så nu venter jeg bare de 10 dage

Syntes maven vokser godt og jeg har været nød til at finde en ny vinter jakke for at holde mavsen varm.

Sikke en flot mave! Håber massøren kan fikse dine dumme arme og fingre!

Jeg forstår absolut godt det går langsomt helt derop! Jeg boede på 1. sal da jeg var gravid, og jeg synes DET var forfærdeligt!

Anmeld

10. december 2013

Michelle21

Dianabk skriver:

Det håber jeg. For syntes godt nok det er belastende at skulle stå op for at kunne svinge armene så de gider stoppe med at sove. Når ikke det store herhjemme pga træthed...

Det er meget belastende

Anmeld

10. december 2013

Dianabk

AnthonsMor skriver:

Sikke en flot mave! Håber massøren kan fikse dine dumme arme og fingre!

Jeg forstår absolut godt det går langsomt helt derop! Jeg boede på 1. sal da jeg var gravid, og jeg synes DET var forfærdeligt!

Mange tak
Håber godt nok også han han fikse det

Ja 5. Sal er hårdt, men tænker hele tiden på det holder mig igang og at min numse forhåbentlig ikke bliver for bred af at holde barsel

Anmeld

10. december 2013

AnthonsMor

Dianabk skriver:

Mange tak
Håber godt nok også han han fikse det

Ja 5. Sal er hårdt, men tænker hele tiden på det holder mig igang og at min numse forhåbentlig ikke bliver for bred af at holde barsel

jeg synes skam din krop ser ganske tilforladelig ud!

Anmeld

11. december 2013

Dianabk

AnthonsMor skriver:

jeg synes skam din krop ser ganske tilforladelig ud!

Tak

Anmeld

12. december 2013

HHC88

Er du sikker på du ikke har karpaltunnel syndrom? Mine fingre og håndled svulmer op, led gør ondt, fingre sover, og trækker op i armen.. Har lige været til akupunktur som jeg blev henvist til, og skal da hilse og sige det havde en positiv effekt Så kan massøren ikke kurere, så prøv og undersøg akupunktur

Anmeld

12. december 2013

Dianabk

HHC88 skriver:

Er du sikker på du ikke har karpaltunnel syndrom? Mine fingre og håndled svulmer op, led gør ondt, fingre sover, og trækker op i armen.. Har lige været til akupunktur som jeg blev henvist til, og skal da hilse og sige det havde en positiv effekt Så kan massøren ikke kurere, så prøv og undersøg akupunktur

Håber jeg godt nok ikke det er... Men jeg ved at min læge er opmærksom på det og sender mig til scanning når jeg har født hvis det ikke går over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.