Gave til baby efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
10 svar
4 synes godt om
10. december 2013

Anonymor1

Hej skønne kvinder 

Nu er det snart ved at være tid til at min bette guldklump kommer til verden og min kæreste og jeg har besluttet os for at vi vil give vores dreng en lille gave når jeg har født. Og jeg er udemærket godt klar over at han ikke forstår noget, men det er jo hans fødselsdag og det vil vi altså! 

Men vi er lidt tomme for idéer, da vi hverken ved hvad navn eller dato eller noget det bliver, er det jo svært at gøre det super personligt - er der nogen der har gjort noget lignende som måske har gode idéer? 

På forhånd tak 

Fra Natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

LilleSmølf

Hvorfor ikke vente til han er født og så få lavet noget personligt, indgraveret?

Ellers kan man jo fx. få de der fødseldagstog, det skal vores søn have på sin første fødselsdag så det må vel også gælde til en 0-års fødselsdag

Anmeld

10. december 2013

Sijac

NataschaG skriver:

Hej skønne kvinder 

Nu er det snart ved at være tid til at min bette guldklump kommer til verden og min kæreste og jeg har besluttet os for at vi vil give vores dreng en lille gave når jeg har født. Og jeg er udemærket godt klar over at han ikke forstår noget, men det er jo hans fødselsdag og det vil vi altså! 

Men vi er lidt tomme for idéer, da vi hverken ved hvad navn eller dato eller noget det bliver, er det jo svært at gøre det super personligt - er der nogen der har gjort noget lignende som måske har gode idéer? 

På forhånd tak 

Fra Natascha

Jeg ville klart vente til baby var født, og så få lavet et Memozz..

Anmeld

10. december 2013

lotteh21

Hvad med hans første bamse?????

Anmeld

10. december 2013

Anonymor1

LilleSmølf skriver:

Hvorfor ikke vente til han er født og så få lavet noget personligt, indgraveret?

Ellers kan man jo fx. få de der fødseldagstog, det skal vores søn have på sin første fødselsdag så det må vel også gælde til en 0-års fødselsdag

Fordi det er planen at give ham noget sølvtøj med hans personlige oplysninger i dåbsgave, så vi vil finde på noget andet i fødselsgave 

Fødselsdagstog? Oplys mig? 

Anmeld

10. december 2013

Anonymor1

Sijac skriver:

Jeg ville klart vente til baby var født, og så få lavet et Memozz..

Ja men det giver vi ham i dåbsgave, så det skal være noget andet til fødslen 

Anmeld

10. december 2013

Anonymor1

lotteh21 skriver:

Hvad med hans første bamse?????

Bestemt ikke nogen dårlig idé 

Anmeld

10. december 2013

LilleSmølf

Fordi det er planen at give ham noget sølvtøj med hans personlige oplysninger i dåbsgave, så vi vil finde på noget andet i fødselsgave 

Fødselsdagstog? Oplys mig? 

Det er sådan et man kan putte lys ned i, så hvert år kan man få det frem på bordet med et større nummer lys i... aarh, mine forklaringsevner

Kig her Man kan få mange fine.

Ellers kan man jo også få de der navnetog (hvor hvert "togstykke" er et bogstav, så toget starter med førehus, så navnet, og så endestykket) hvis I finder ud af navnet hurtigt.

Edit: Tog altså bare et tilfældigt tog fra google. Det kan fås mange steder.

Anmeld

10. december 2013

Anonymor1

LilleSmølf skriver:

Det er sådan et man kan putte lys ned i, så hvert år kan man få det frem på bordet med et større nummer lys i... aarh, mine forklaringsevner

Kig her Man kan få mange fine.

Ellers kan man jo også få de der navnetog (hvor hvert "togstykke" er et bogstav, så toget starter med førehus, så navnet, og så endestykket) hvis I finder ud af navnet hurtigt.

Edit: Tog altså bare et tilfældigt tog fra google. Det kan fås mange steder.

Det var en RIGTIG god idé, hvor ser det fiiint ud  Tak vi vil kigge på det!

God aften
 fra Natascha

Anmeld

10. december 2013

BabyMus

NataschaG skriver:

Hej skønne kvinder 

På forhånd tak 

Fra Natascha

En MyLittleBettie superhelte-drengedukke!

Om end den ville være mere personlig hvis man ventede lidt til efter fødslen og kender hårfarve og navn osv. Men man kan jo godt få den lavet alligevel. Hun laver også de sødeste soveænder, sådan en kunne det også være.

Søg efter MyLittleBettie på Facebook. Jeg elsker hendes ting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.