(november) 2. lægeundersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

Pje

Så er jeg lige kommet hjem fra min 2. lægeundersægelse og er lidt skuffet  Troede jeg kom til at høre hjertelyd, men det var kun læge der havde denne fornøgelse. Men alt var som det skulle være  og det er jo det vigtigste

Pia 26 + 1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Brams

Nej hvor surt, jeg fik da lov at høre hjertelyd ved min 2. lægeundersøgelse. Det kom faktisk som en overraskelse for mig, for jeg troede "bare" jeg skulle op og have taget blodtryk, vejes osv.

Der er ikke andet for end at vente på næste jordemoder undersøgelse

Trine 26+6

Anmeld

29. juli 2009

Pje

Nej ikke andet for. Tror det er meget forskelligt fra sted til sted. For ved at nogle af mine veninder har hørt hjertelyd ved deres 2. læge us. så havde sat mig lidt op på at skulle høre det.
Men ja så det godt at der kun er 4 uger til næste jordemor us.

Pia 26 + 2

Anmeld

29. juli 2009

Cris

Øv... hvor ærgeligt... Men jeg er glad for at høre, at alt går godt. Man kan kun bive klogere og næste gang kan man spørge direkt, om man ikke kan få lov til at lytte lidt. Nogle gange er lægerne meget fokuseret på deres arbejde og kun det og glemmer, at vi sidder der og har lyst til at være med.

Anmeld

29. juli 2009

Brams

Jeg kender godt det der med at man får sat sig op til noget, som så ikke bliver indfriet - surt.

Er dog glad for at alt så ud som det skulle for dig.

Anmeld

8. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Tillykke med at alt er som det skal være.
Det må være en lettelse at få af vide. (Uanset om man er den dybt paranoide type som mig eller ej)
Jeg anede faktisk heller ikke at man kunne få hjertelyden at høre, men har nu sat forventningerne op. (skal fredag d. 14. august)
Jeg kan godt forstå at du er skuffet hvis du havde regnet med det. Men ja, så har du noget at glæde dig til når du skal til jordemoder.

Anmeld

9. august 2009

Pje

Tak

Det er vist også kun ved nogle læge men kommer til at høre hjertelyden. Så må vi se om du er en af de heldige. Glædeer mig i hvert fald til at høre om det hele er som det skal være.

Pia 27 + 6

Anmeld

9. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Tak. Det glæder jeg mig ihvert fald også meget til.
Men han sparker derud af, så mon ikke?
Skal nok skrive når jeg kommer hjem.

Hvor længe skal du vente på at komme til jordmoder?

Anmeld

14. august 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Det gik heldigvis godt.

Hjertet slog helt som det skulle og jeg fik lov til at høre det.

Livmoderen var  26 cm lang, så det tyder på at min dreng vokser som han skal.
Jeg havde været lidt nervøs da jeg både tirsdag og onsdag mærkede mindre liv end normalt.
Onsdag på arbejdet forsøgte jeg at vække ham ved at puffe til ham og drikke et glas iskoldt vand hurtigt. Uden resultat.
Jeg arbejder på et apotek hvor vi heldigvis har læger lige inden ved siden af, så jeg gik ind og fortalte jeg var bekymret og fik så også onsdag lov til at høre hans hjertelyd og fik så heldigvis bekræftet at jeg bare er en kommende hønemor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.