Mega mavesmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
9 svar
6 synes godt om
10. december 2013

Mvm23

Av av av - ligger i sengen med de vildeste mavesmerter. Det er som om hele maven krøller sig sammen. Jeg er i 11. Uge.

Nogle af jer, der opleve det i jeres graviditet? Og er det bare sådan eller skal jeg være bange for at abortere lige pludselig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Manna

Mvm22 skriver:

Av av av - ligger i sengen med de vildeste mavesmerter. Det er som om hele maven krøller sig sammen. Jeg er i 11. Uge.

Nogle af jer, der opleve det i jeres graviditet? Og er det bare sådan eller skal jeg være bange for at abortere lige pludselig?

Hvordan er smerterne? Sidder de oppe eller nede? Er de som mens smerter. Noget blod? Jeg synes du skal tage en snak m vagtlægen.

Anmeld

10. december 2013

LinLin

Hvis de er/sidder samme sted som mens smerter ville jeg i hvert fald ringe Til Vagtlægen....

Anmeld

10. december 2013

Mvm23

Smerterne sidder øverst i maven og i siderne når smerterne er værst. Det er som om, der er en der griber fat i min mave inden i og krøller den sammen. kan ikke beskrive det på en anden måde.

Der er ikke noget blod.

Anmeld

10. december 2013

k&k&k&k

Mvm22 skriver:

Smerterne sidder øverst i maven og i siderne når smerterne er værst. Det er som om, der er en der griber fat i min mave inden i og krøller den sammen. kan ikke beskrive det på en anden måde.

Der er ikke noget blod.

Tager du jern? Måske er du forstoppet?

Anmeld

11. december 2013

Manna

Mvm22 skriver:

Hvordan er smerterne? Sidder de oppe eller nede? Er de som mens smerter. Noget blod? Jeg synes du skal tage en snak m vagtlægen.

Anmeld

11. december 2013

Pauline80

Mvm22 skriver:

Der er ikke noget blod.

Du har ikke spiserørsbrok vel? Kan lyde som syre smerter.
Jeg har haft det sådan i 5 uger det er forfærtenligt.
Det sidder lige under hvor ribbenene slutter hos mig, jeg kaster desudden syre op hvergang jeg spiser.

Anmeld

11. december 2013

Mvm23

Har snakket med lægevagten - hun var helt sikker på at der ikke var noget i vejen i graviditeten. Men at jeg har en maveinfektion, der ikke vil påvirke min graviditet.

Så krydser fingre for det snart er ovre

Anmeld

11. december 2013

Mariam90

Pauline80 skriver:

Du har ikke spiserørsbrok vel? Kan lyde som syre smerter.
Jeg har haft det sådan i 5 uger det er forfærtenligt.
Det sidder lige under hvor ribbenene slutter hos mig, jeg kaster desudden syre op hvergang jeg spiser.

Spiserørbrok og mavekatar er det detsamme? 

Sorry jeg hopper lige ind i noget andet her. 

Anmeld

12. december 2013

Pauline80

Mariam90 skriver:

Spiserørbrok og mavekatar er det detsamme? 

Sorry jeg hopper lige ind i noget andet her. 

Uhh det ved jeg faktisk ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.