20+0 samt md-scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
4 svar
10 synes godt om
10. december 2013

Putomanen

Så nåede jeg halvvejs, og hold da op hvor tiden flyver afsted.

Maven bliver mere og mere tydelig, men den er stadig lille nok til, at folk jeg ikke kender ikke tør at spørge, selvom jeg kan se, at de kigger på maven

Vi var til md-scanning i dag, som gik rigtig godt. Alt var som det skulle være, selvom han ikke ville ligge ordentligt, så jeg måtte ud og gå en tur.

Vægten siger +5 kg., hvilket i høj grad nok skyldes min forkærlighed for chokolade. Ellers har jeg det godt.
Maven begynder dog at være lidt i vejen når jeg skal bukke mig helt ned til gulvet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

nielsen80

Putomanen skriver:

Maven bliver mere og mere tydelig, men den er stadig lille nok til, at folk jeg ikke kender ikke tør at spørge, selvom jeg kan se, at de kigger på maven

Vi var til md-scanning i dag, som gik rigtig godt. Alt var som det skulle være, selvom han ikke ville ligge ordentligt, så jeg måtte ud og gå en tur.

Vægten siger +5 kg., hvilket i høj grad nok skyldes min forkærlighed for chokolade. Ellers har jeg det godt.
Maven begynder dog at være lidt i vejen når jeg skal bukke mig helt ned til gulvet.

Smukt!

Vildt du allerede er halvvejs.

Anmeld

10. december 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Så smuk... 

Og allerede halvvejs.. Så vildt.. 

Anmeld

11. december 2013

Putomanen

nielsen80 skriver:

Smukt!

Vildt du allerede er halvvejs.

Mange tak
Jeg synes godt nok ikke min mave ser særlig stor ud på billedet, men det er også taget om morgenen

Ja, det er helt vildt som tiden flyver afsted! Så er det bare om at nyde det...

Anmeld

11. december 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Så smuk... 

Og allerede halvvejs.. Så vildt.. 

Tusind tak

Ja, det er vildt at jeg allerede har krydset denne store milepæl. Jeg kan kun forestille mig, hvor hurtigt det kommer til at gå...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.