Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
o1Mutte skriver: Det var miiig Og se lige hvad jeg har lavet Jeg er så glad og rundt på gulvet 4 år og 2 måneder tog det
Det var miiig Og se lige hvad jeg har lavet Jeg er så glad og rundt på gulvet 4 år og 2 måneder tog det
STORT tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Tusind tak Er bare så vildt glad
Tusind tak Er bare så vildt glad
Det forstår jeg sandelig godt!!
Det er SÅ stort
Hvor skønt!!
Kæmpe stort tillykke herfra! må være en fantastisk fornemmelse når nu i har ventet så længe!
krydser fingre for jeg kan joine dig på fredag
Maja84 skriver: Har ikke lige set den, men er da super dejligt, her er jo ingen tvivl, må vel termin slut aug/start sep
Har ikke lige set den, men er da super dejligt, her er jo ingen tvivl, må vel termin slut aug/start sep
Rødhætte skriver: STORT tillykke
CroQuis skriver: Det forstår jeg sandelig godt!! Det er SÅ stort
firstbaby skriver: Hvor skønt!! Kæmpe stort tillykke herfra! må være en fantastisk fornemmelse når nu i har ventet så længe! krydser fingre for jeg kan joine dig på fredag
o1Mutte skriver: Den 21. august i følge termins beregneren En måned efter min bedste veninde, så det er helt fantastisk
Den 21. august i følge termins beregneren En måned efter min bedste veninde, så det er helt fantastisk
JAAAA! For satan da !! (Undskyld Den var længe ventet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128