Hvad ville i tag på til harems bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2013

Pigent

Jeg skal til julefrokost i weekenden og overvejer at tag et par harems bukser på. Nu er spørgsmålet så bare hvilken bluse jeg skal have på.
Har nogle stramme farvede toppe, men er ikke så god til at gå i en top med fx en cardigan udenover. Det mest om sommeren jeg gør det.
Så hvilken trøje, bluse, top osv. kan jeg tag på?
I får lige et billede af det ene par harems bukser. Har to par valget står i mellem.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Pigent

Pigent skriver:

Jeg skal til julefrokost i weekenden og overvejer at tag et par harems bukser på. Nu er spørgsmålet så bare hvilken bluse jeg skal have på.
Har nogle stramme farvede toppe, men er ikke så god til at gå i en top med fx en cardigan udenover. Det mest om sommeren jeg gør det.
Så hvilken trøje, bluse, top osv. kan jeg tag på?
I får lige et billede af det ene par harems bukser. Har to par valget står i mellem.

Ville man godt kunne tag en gennemsigt hvid skjorte på? Også putte inde i bukserne??
Bukser er ikke med vild hængerøv og sidder pæn på benene, ikke stramme, men heller ikke voldsom løst.

Tænker noget i stil med den her?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg ville finde en lidt tætsiddende top/bluse med nogen blondedetaljer det er der rigtig meget af for tiden, så det burde være til at støve op

Anmeld

10. december 2013

Pigent

Mor11 skriver:

Jeg ville finde en lidt tætsiddende top/bluse med nogen blondedetaljer det er der rigtig meget af for tiden, så det burde være til at støve op

Okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.